ice_y Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jaja, er ikke lett å være venstrehendt. uansett, har en Razer copperhead og vil gjerne ha noe nytt. pris er ikke noe Tema. vil ha noe som kan brukes på venstre hånd. Nøytral etc noen tips? Lenke til kommentar
M-G Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Logitech har en trådløs laser mus som kanskje er aktuell: http://www.logitech.com/index.cfm/mice_poi...68&cl=no,no Lenke til kommentar
Sandiz Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 steelseries xai er ganske god til å være symetrisk. Ville ikke anbefalt trådløs mus til gaming med mindre det er snakk om å spille wow og legge kabal. Lenke til kommentar
Iceman22 Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Hei. Noen som kan anbefalle en trådløs mus, ikke for gaming, som er laget for å passe for de som er venstre hendt ? Jeg så den MX610 som ble nevnt her, men vil helst kjøpe den på netshop eller komplett. Lenke til kommentar
Rankiz Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 MX610 ser veldig lovende ut, vurderer å skaffe meg den selv. Bruker Razer Diamondback 3G, som er en symetrisk mus. Kan si at jeg ikke synes noe særlig om den, da knappene er worthless. MX610 ser hvertfall veldig komfertabel ut i forhold til Razer Diamondback, og da tror jeg jeg snakker for hele Razer familien. Lenke til kommentar
theperfectS Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) Jeg hadde razer Lachesis i ca 1 år syntes den var helt greit (men ikke optimal), men den fungerer like godt for høyere og venstrehendte game'ere. Fordi den er helt lik på alle sider. 4 konfigurer-bare "ekstraknapper"(2 på hver side) og den ikke laget spesielt for en høyere hånd, men like mye for en venstre hånd. Jeg klarte meg ihvertfall i et år Ja... symmetrisk ^^ Endret 4. desember 2009 av theperfectS Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå