Gå til innhold

Bruke to skjermer på en gang! Hjelp!

Minorhax

Anbefalte innlegg

Hei, idag fikk jeg en ny pc skjerm, den funker perfekt, men jeg vil bruke den gammle skjermen min også! Den gammle skjermen min har jeg nå kobblet in i Vga ingangen på pc'n, men den funker ikke, blir bare svart. Har gått inn på kontrollpanel og funnet skjermen, og gjort innstillingene for at pc'n skal funke på begge skjermene sammtidig. Den nye skjermen vet jeg ikke hva slags inngang jeg bruker på.. Det er en VGA kabel med en slags adapter på enden. Hvis jeg kobler den gamle skjermen inn der så funker den. kan det være at Vga inngangen er ødelagdt? Jeg har geforce 8600 gt skjermkort hvis det har noe og si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Har du prøvd å gå sette to skjermer i Nvidia Kontrollpanel?

Ja jeg har det, men jeg tror jeg vet hva problemet er. Jeg har 2 dvi inganger i skjermkortet. og bruker den ene. Men på den skjermen som ikke funker bruker jeg AVI inn i hovedkortet. Og på kontroll panel og "maskinvare" så kommer den som Vga uspesifisert.

Må vel bare få meg en dvi kabel til

Lenke til kommentar
Har du prøvd å gå sette to skjermer i Nvidia Kontrollpanel?

Ja jeg har det, men jeg tror jeg vet hva problemet er. Jeg har 2 dvi inganger i skjermkortet. og bruker den ene. Men på den skjermen som ikke funker bruker jeg AVI inn i hovedkortet. Og på kontroll panel og "maskinvare" så kommer den som Vga uspesifisert.

Må vel bare få meg en dvi kabel til

eller en liten ovegang sak? mener jeg fikk med 2 til kortet mitt.. kjører med 2 skjermer selv...kjekt på MMOs og andre multiplayerspill...at man kan følge med på ventrilo og slikt..eller se film mens man spiller :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...