Eikeland Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Som tittelen på topic tilsier, så har jeg problemer når jeg skal surfe på internett, se filmer på youtube, spille minispill osv. Selv om filmene på youtube buffrer ferdig, lagger det sykt. Spesielt i HD. Når jeg skal bla nedover på en internett side, så lagger det da også, samme med minispill. Vet at dette ikke er noe stort problem, men er utrolig irriterende. Og dette skjer uavhengig av hvilket internett jeg er tilkoblet til, så jeg tror ikke det er hastigheten på nettet som er problemet. En kompis av meg har den samme pcen(compaq presario), og han har ikke det problemet. Jeg har Vista basic, med norton AV og jeg bruker Ad-Aware ofte. Håper noen har en løsning på dette problemet! Takker! Lenke til kommentar
Locrin Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Reinstaller eller bytt nettleser. Legg inn adobe flash på nytt. Lenke til kommentar
Eikeland Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Reinstaller eller bytt nettleser. Legg inn adobe flash på nytt. Hvilke nettlesere glir lettest på pcer da? Bruker Google Chrome nå. Har også brukt Safari, men det var så treigt å jævlig at det vil jeg ikke ha. Lenke til kommentar
bevertann Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har hatt samme problem en god stund. Bruker Firefox 3.5.5/WinXP SP3/P43.2/2GB. Går såvidt (av og til) med filmer ikke i HD, men i HD hakker det så mye at det ikke er vits. Lenke til kommentar
Testdrive Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Installer nye drivere Burde fungere hvis det er gamle drivere du sliter med til skjermkortet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå