Anel Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hei, har litt vanskelig problemstilling, håper noen her inne kan hjelpe meg. Har klart å ødelegge "strøminntak pluggen" (der hvor en plugger inn laderen på selve maskinen) på min bærbare Acer Travelmate 8103. Er den noe som er vanskelig å bytte selv?.. (tenker meg at et service sted vil ha en liten formue) Og hvor evt. kan jeg kjøpe en slik del i Norge? (har funnet denne, men i Danmark.HER Evt vil det passe til min bærbar?) Håper på noen snille folk der ute kan hjelpe med tips... Endret 25. november 2009 av Anel Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 min ble også ødelagt. Men om det ikke var med vilje og du fortsatt har garanti blir det gratis(det ble det hos meg iallefall) jeg kjøpte min PC hos elprice og leverte den inn der, så fikk jeg den etter en uke eller to uten noe regning. Så prøv å sjekk der du kjøpte pcen. -andreyy Lenke til kommentar
Anel Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Takk for et raskt svar andreyy, men tror ikke jeg har noe krav på garantireperasjon. PCen ble kjøpt hos TCI i Bergen, men det nærmer seg 5 år siden nå. Lenke til kommentar
andreyy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 oi, nei da vet jeg ikke. Du kan jo prøve da hvem vet hva de sier. -andreyy Lenke til kommentar
Anel Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Noen andre? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå