grovetussen Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Fikk en mail fra Hi-Fi klubben idag, kvittering for et kjøp jeg visstnok har gjort (men har ikke vert inne på nettshoppen deres på flere måneder, og har aldri bestilt noe der)! Hei, din ordre er nå sendt. Vennligst les vedlagt informasjon. Vi takker for handelen og ønsker deg hjertlig velkommen tilbake. Mvh Hi-Fi Klubben nettbutikk. Og i en vedlagt pdf fil er det en kvittering for 2 sett med Dali spades, pluss frakt, til sammen 252 kr.. Det står under betalingsbetingelser: Betalt via Kreditkort OnLine Har aldri bestilt noe derfra, bare kjøpt kontant i butikk når jeg har kjøpt ting der! Hva gjør jeg nå? Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Hvorfor skal det være en scam? Det kan være noen som har brukt kontoen og kredittkortet ditt, så sjekk det. Kanskje det er en feil i systemet demses. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Står det ditt navn på bestillinga / leveranseadresse? Kan jo rett og slett vere ein som har bomma på mailadressa si og dermed lagt di inn istadenfor ( forutsetter at du epost-adresse ikkje er veldig unik) Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 25. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Min epost er veldig unik, og det er min adresse som står på kvitteringen... Skal sjekke nettbanken straks. Kanskje noen har vert inne og tukla med noe.. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Ville tatt kontakt med HI-FI-klubben asap for å sjekka opp kvifor dette blir sendt. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+891234 Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Du bør google "hva gjør jeg ved identitetstyveri". Bedre føre var, etc. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 28. november 2009 Rapporter Del Skrevet 28. november 2009 Fått noko respons / funne ut noko svar på saka? Lenke til kommentar
grovetussen Skrevet 29. november 2009 Forfatter Rapporter Del Skrevet 29. november 2009 Det viste seg at det var en annen med samme navn som meg, men som bor på Bryne istedenfor her utenfor Bergen som jeg bor, som hadde bestilt tingene, og han hadde betalt for det med sitt kredittkort. Usikker på hvordan hifi klubben kan ha klart å blande oss, siden epost adressene ikke ligner i det hele tatt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå