Humber Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hei Jeg og noen kompisser drev nede i byen i dag og lyste rundt med en laserpenn han hadde. Det var sinnsykt morro og jeg ble innspirert til å kjøpe en selv. Har lenge tenkt på dette og jeg visste allerede om wickedlaser.com som er en ganske bra side for salg av laser penn. Jeg er ute etter noe ganske kraftig noe i prisklassen rundt 100 dollar. I følge skjemaet kan de fleste lasere på over 95 mW brenne ting og tang. Er det noen som vet om andre litt seriøse sider som selger noen pro lasere? Ikke ute etter noe clasohlson drit eller sånne greier fra teknikmagasinet altså Takk for svar Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Lasere på over 20mW kan gjøre deg blind før du får sagt "ææææææææh!", så du må ihvertfall være veldig veldig forsiktig. Med det sagt, og en naiv tro på at du kommer til å huske på det, gir jeg deg en link til lasertråden: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1034383 Lenke til kommentar
dotten☻ Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Ikke kjøp fra wickedlasers, dem scammer. Les litt på laserpointerforums om du skal ha deg noe dyrt. Ellers hvis du vil ha noe billig i tillegg, kan jeg anbefale http://www.ledshoppe.com/Product/ledp/LP1076.htm Endret 25. november 2009 av maxxi Lenke til kommentar
f(x) Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Det er vel en del som har handlet lasere fra Dealextreme.com her på forumet ser det ut til. Har ikke handlet selv så jeg vet ikke om de kan kalles pro. Endret 25. november 2009 av Martin_PS3 Lenke til kommentar
Winze Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg kan anbefale Dragonlasers De er kanskje litt dyre, men er av skikkelig kvalitet. har selv en penn på 95mw og er storfornøyd. De er også behjelpelige med verdi merkinga på pakken Endret 27. november 2009 av WinZapp^ Lenke til kommentar
Sk!ppy Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har selv kjøpt to lasere fra dealextreme, 1x 50mw true green laser, og 1x 200mw focusable red laser Kraftige saker, og den 200mw smeltet en ballong når jeg fokuserer riktig. Eneste minus er at de spiser batterier. Lenke til kommentar
hean Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Har selv kjøpt to lasere fra dealextreme, 1x 50mw true green laser, og 1x 200mw focusable red laser Kraftige saker, og den 200mw smeltet en ballong når jeg fokuserer riktig. Eneste minus er at de spiser batterier. Sier jo seg litt selv.... at den spiser batterier indikerer kun at effekten DealExtreme oppgir er riktig, tviler på man finner lasere med samme effekt en annen plass som ikke bruker like mye batteri. Lenke til kommentar
svelemoe Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Dealextreme er bra. Eg har ein 50 mW grøn frå DX, til berre 16 dollar kan du smelle svarte ballongar strålen er også synleg i eit opplyst rom (kanskje ikkje så merkbar i sollys/dagslys), og om natta i klart vêr har eg tydeleg sett prikken på ei fjellside som er 4 km frå meg Endret 29. november 2009 av svelemoe Lenke til kommentar
Hullsag Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 kan få kjøpe min 200mw laserpenn.... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå