bajas11 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ble annonsert nylig en liste med mange mobiler som støttet blant andre mange nokia'er. Tanken slo meg derfor å kjøpe en mobil som støtter den tjenesten og et års abo. med spotify premium i steden for å kjøpe en dyr iPhone og et år med spotify. Lurer derfor på hvilken mobil jeg skal gå for... Dette er mine kriterier: - Helt grei pris, (ikke så dyr at du er redd for å bruke telefonen) - Støtter spotify (lønner det seg å kjøpe seg android?) - 3.5 mm jack Noen som har noen formeninger om hvilke mobiler som kan passe meg? Takk for alle svar Lenke til kommentar
stich_it Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) bah, la link til søk i prisguiden, men det var for komplisert for prisguiden tydeligvis. uansett. hva er ddyrt da? du må gi litt mer å gå på. android er gnerelt litt dyrere en symbian telefoner. nokia expressmusic telefonene bruker vel alle symbian os? de er vel ca det du er ute etter. Endret 25. november 2009 av stich_it Lenke til kommentar
Hoffah Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nokia 5800 er den telefonen du er ute etter Lenke til kommentar
bajas11 Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 bah, la link til søk i prisguiden, men det var for komplisert for prisguiden tydeligvis.uansett. hva er ddyrt da? du må gi litt mer å gå på. android er gnerelt litt dyrere en symbian telefoner. nokia expressmusic telefonene bruker vel alle symbian os? de er vel ca det du er ute etter. Rundt 1000-2500kr Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå