Deidei Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Som sagt, console kommandoene i CS vil ikke lagres (f. eks, hvis jeg skriver cl_showfps 1), må jeg skrive d på nytt hver gang jeg starter opp spillet. Jeg mener nå å ha sett at man ikke trenger å skrive d hver gang. Bruker nyeste version og phl patch og sånn Lenke til kommentar
Sakris Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 For hver gang man starter opp spillet så lastes config.cfg så legg til commandoene du vil kjøre inn i den filen så skal det gå bra Lenke til kommentar
Outlook Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 For hver gang man starter opp spillet så lastes config.cfg så legg til commandoene du vil kjøre inn i den filen så skal det gå bra Hvis ikke dette funker, så lager du en fil kalt autoexec.cfg i cstrike mappen din. Der skriver du alle commandoer som du vil at cs skal kjøre når du kommer inn på en server. Lenke til kommentar
Macint0sh Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Putt kommandoene du ønsker skal kjøre i config.cfg-filen. Denne ligger i cstrike-mappa. Pass på å skrivebeskytte-fila etter at du har gjort endringer, hvis ikke kan de lett bli overskrevet. Lenke til kommentar
mortizz Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Putt kommandoene du ønsker skal kjøre i config.cfg-filen. Denne ligger i cstrike-mappa. Pass på å skrivebeskytte-fila etter at du har gjort endringer, hvis ikke kan de lett bli overskrevet. ta heller å legg kommandoene i autoexec.cfg fila... Lenke til kommentar
Deidei Skrevet 31. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 31. mai 2003 Fungerer nå! Takker for svar! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå