Zappy Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Froyo er bra det, men slik situasjonen er nå klarer jeg ikke glede meg over 2.2 før Motorola Europe tar tak i alle problemene rundt deres 2.1-oppdatering. Per i dag har jeg følgende problemer med min Milestone: - Dårlig batteri - Folk sliter med å høre meg under samtaler - Rebooting uten grunn - Alarmen går ikke av som den skal - Musikkspilleren skrur seg på hver gang jeg trekker ut jackkabelen Synes dette hørtes merkelig ut. Jeg har hatt 2.1 siden jeg kjøpte min(Første jeg gjorde var å laste ned) og har ikke hatt ett av problemene dine over. Batteriet varer 2-3 dager, noe jeg ser på som bra for en smarttelefon. Bruker den endel. Alarmen fungerer perfekt, samtalene er krystallklare. Har ikke hatt noen ufrivillige rebooter, og musikkspilleren setter seg momentant i pausefunksjon når jeg trekker ut jacken. Jeg har problemet med at micen bugger seg i ny og ne, reboot har den ikke gjort etter 2.1, alarmen er jeg usikker på (sover tungt) og jack problemet her har jeg om jeg har en låt lastet i default musikk spilleren. Synes det er mer merkelig at du ikke har problemene. Kanskje du har fått en nyere revisjon? Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. september 2010 Del Skrevet 9. september 2010 Ja, kan jo hende. Jeg kjøpte den i sommer, så det kan jo hende det har vært en revisjon i programvaren. Synes telefonen er meget god. Lenke til kommentar
larkje Skrevet 8. oktober 2010 Del Skrevet 8. oktober 2010 (endret) Heisann godtfollk:-) Har noen en måte og få kontakter over på milestone fra f.eks outlook? Eller er det noen andre programmer jeg kan synkronisere til som vil fungere bedre? Har htc touch pro2 no , og har synkronisert til outlook ihvertfall. Finner ikke noen offisielle programmer fra motorola til å synkronisere enda. Har lest igjennom hele tråden og kunne ikke se en løsning på dette desverre, lite sugen på å skrive inn alt manuelt.. Lars Edit: Fiksa det gjennom gmail:-) Må fikse litt på alle kontaktene, men kan ikkje man få synca facebook sånn at man får bilde til kontaktene? Edit2: He he.. Fiksa det også i går kveld;-) Endret 9. oktober 2010 av larkje Lenke til kommentar
jonopari Skrevet 18. oktober 2010 Del Skrevet 18. oktober 2010 Hei! eg har et problem. mistet bak-dekselet på min milestone. Noen som vet hvor jeg f¨tak i nytt? På forhånd takk! Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 Noen som har prøvd å kjøre inn custom rom på Milestonen? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 4. november 2010 Del Skrevet 4. november 2010 jeg kjørere CyanogenMod 6 Og er veldig fornøyd med det. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Fulgte du nokon spesiell guide? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 guide for install av g.o.t.2.2.1.. om du vil ha CyanogenMod er det bare å laste ned zip fila og legge den i update mappa under openrecovery og kjøre update fra g.o.t openrecovery Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 7. november 2010 Del Skrevet 7. november 2010 Kva for ei firmware fil brukte du? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 RETAIL EUROPE (RTEU) Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 8. november 2010 Del Skrevet 8. november 2010 (endret) Sweet!! Det blei nesten som å få ein ny telefon <3 Har du fått til å bruke mobilen som trådlaust hotspot? Endret 8. november 2010 av Tafsen Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 9. november 2010 Del Skrevet 9. november 2010 Når jeg tenker meg om har jeg ikke testet dette enda, men se om jeg rekker teste det løpet av dagen Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 13. desember 2010 Del Skrevet 13. desember 2010 oi hadde helt glemt det. testa nå uten hell. men nå har ikke jeg opdater siden 0.02b . så kan jo hende det fungerer bedre med 0.04. Skal oppdatere nå løpet av komende uka(bare få unnagjort eksamen først) Kan teste på nytt da.(om jeg husker ) Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 29. desember 2010 Del Skrevet 29. desember 2010 Da har jeg oppdatert til nyesets versjon og hotspot fungerte veldig bra Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 15. mars 2011 Del Skrevet 15. mars 2011 Nå har Motorola endelig gitt ut Froyo til Milestone, hvis det skulle være noen som fortsatt kjører stock 2.1. http://www.facebook.com/motorolaeurope Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Wuhu, det var på tide Men dei kjem vel aldri med 2.3? http://android.doshaska.net/cm7 <3 Lenke til kommentar
mikaragua Skrevet 16. mars 2011 Del Skrevet 16. mars 2011 Nei, noen 2.3-oppdatering skjer nok aldri. http://android.doshaska.net/cm7 <3 Men det plager oss ikke nevneverdig! Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 21. mars 2011 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2011 Har folk fått oppdatert sine telefoner eller? Slitert fortsatt MYE her i hus. Snåle fargeendringer på skjermen, treghet i menyer og valg, tilfeldig rebooting.. Er egentlig mest interessert i om batteriet er i orden igjen etter oppdateringen, men jeg har mine tvil. Drømmer vel om å kunne bruke telefonen en hel dag igjen! Lukter vel litt root og CM7 her også, men har aldri satt meg altfor godt inn i de root-greiene. Lenke til kommentar
Tafsen Skrevet 21. mars 2011 Del Skrevet 21. mars 2011 Eg sleit ein del med tilfeldige reboots i CM6, men har enda ikkje opplevd det i CM7. Snåle fargendringar har eg ikkje opplevd, men ein treighet og hickups skjer stadig vekk. Vi må vel berre være ærlige og innrømme at Milestone ikkje har den kraftigaste HW. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå