Babality Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Kom over dennesiden da jeg googlet litt, har ikke testa det ut enda. Skal se på det når jeg er ferdig på jobb i kveld. adb forstod ikke at jeg hadde root, googlet litt på det og fant ut at du må gjøre endringer i boot.img Tokk å kjøpte root explorer og har fjernet noen av applikasjonene jeg ikke trengte. Noen som vet hva apk-en til Corporate Calendar, Corporate Directory og Music heter? Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 a da blir det kanskje litt drøyt ja. får vel kjøpe root explorer da. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 24. juni 2010 Del Skrevet 24. juni 2010 Var mange apk i app mappa. mye jeg ikke vet hva er. Noen som vet hva som kan fjernes og hva som IKKE må fjernes? Lenke til kommentar
Babality Skrevet 25. juni 2010 Del Skrevet 25. juni 2010 (endret) Var mange apk i app mappa. mye jeg ikke vet hva er. Noen som vet hva som kan fjernes og hva som IKKE må fjernes? Årsaken til at det er mange der er fordi også de du har installert havner der. Jeg fjernet følgende, men de er vel blandt de selvforklarende: AlarmClock.apk -> bruker nexus1 sin AudioEffect.apk Calculator.apk -> bruker en alternativ fra market Dock.apk HelpCenter.apk MediaGallery.apk -> bruker n1 sin MotAccuWeatherWidget.apk -> bruker yr.no widget MotoCarDock.apk VideoPlayerMoto.apk -> bruker n1 gallery WorldClockWidget.apk Tror at MotoCAL og MotoGAL kan være Corporate Calendar/Directory, men tør ikke fjerne de før jeg er sikker Til dere som bruker MarketEnabler, kan heller anbefale MarketAccess ( http://amip.tools-for.net/wiki/android/marketaccess ), les "Why a rewrite" lenger ned på siden for hvorfor. ClockSync på samme side er også foretrukket over SNTP som jeg ble anbefalt tidligere. Endret 25. juni 2010 av Babality Lenke til kommentar
Zappy Skrevet 26. juni 2010 Del Skrevet 26. juni 2010 Årsaken til at det er mange der er fordi også de du har installert havner der. Nei, de havner under /data/app Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei folkens. Nå som Norsk Tippings Mobilspill er tilgjengelig for Android, er det noen av dere som har fått det til å funke på Milestone? Jeg får ikke lastet ned programmet en gang, alt som dukker opp er: 'Beklager, dokumentet du spurte etter kan ikke vises'... https://www.norsk-tipping.no/tilleggstjenester/mobilspill/ Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 29. juni 2010 Del Skrevet 29. juni 2010 Hei folkens. Nå som Norsk Tippings Mobilspill er tilgjengelig for Android, er det noen av dere som har fått det til å funke på Milestone? Jeg får ikke lastet ned programmet en gang, alt som dukker opp er: 'Beklager, dokumentet du spurte etter kan ikke vises'... https://www.norsk-tipping.no/tilleggstjenester/mobilspill/ Fikk en ordnings på det. Kontaktet Norsk Tipping som sendte meg en link til programmet laget for Xperia X10 (samme skjermoppløsning), og det funka fint på Milestonen. Her er linken til APK fila: http://mobil.prod.buypass.no/ams/172/Generic-Android16FWVGA.apk Lenke til kommentar
serrghi Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Norsk Tipping appen var helt forferdelig.. sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
sinnabrus Skrevet 30. juni 2010 Del Skrevet 30. juni 2010 Norsk Tipping appen var helt forferdelig.. sånn er det med den saken. UI'et er langt fra optimalt med altfor små elementer/skrift her og der. Det er tydelig at Norsk Tipping ikke har lagt alt for mye jobb i å konvertere programmet fra mobiler med lav skjermoppløsning. Men alt funker som det skal i det minste, selv om den er noe knotete å bruke. For min del er det langt bedre enn ingenting. Den er uansett enklere for meg å bruke enn å måtte styre med kortleser og den buggy Mac driveren. Sånn er det med den saken. Lenke til kommentar
confusus Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 God dag da var milestone min ankommet og jeg har fått root på den wii... men jeg tror jeg ikke har 3G på den ? og av og til faller jeg helt ut? står en H med pil opp og pill ned.. hvis det hjelper? jeg har telenor abo... så noen som kan gi meg noen råd`? Lenke til kommentar
Babality Skrevet 1. juli 2010 Del Skrevet 1. juli 2010 Gratulerer! H = HSDPA = Super-3G Lenke til kommentar
peirix Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Noen som har fått til denne oppdateringen: http://phandroid.com/2010/07/06/motorola-releases-a-maintenance-update-for-motorola-milestone-but-pulls-it/ Trykte på "System updates" på telefonen min nå, men det sto at den var up to date... Jeg har hatt mye problemer med vekkerklokken og musikkspilleren, så dette hadde vært en utrolig digg update å få så snart som mulig. Lenke til kommentar
lilfire Skrevet 7. juli 2010 Del Skrevet 7. juli 2010 Nope har ikke fått noe update. har noen av de problemene så ja hadde vært kjekt. Men synes de heller kunne ha sluppet froyo Lenke til kommentar
Babality Skrevet 8. juli 2010 Del Skrevet 8. juli 2010 Noen som har fått til denne oppdateringen: http://phandroid.com/2010/07/06/motorola-releases-a-maintenance-update-for-motorola-milestone-but-pulls-it/ Trykte på "System updates" på telefonen min nå, men det sto at den var up to date... Jeg har hatt mye problemer med vekkerklokken og musikkspilleren, så dette hadde vært en utrolig digg update å få så snart som mulig. Motorola Releases a Maintenance Update For Motorola Milestone, But Pulls It Lenke til kommentar
Hetland Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hvor mange dager gikk det fra dere fikk deres droider fra de ble sendt fra expansys? Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 hvor mange dager gikk det fra dere fikk deres droider fra de ble sendt fra expansys? To dager. Lenke til kommentar
-Lasse Skrevet 9. juli 2010 Del Skrevet 9. juli 2010 hvor mange dager gikk det fra dere fikk deres droider fra de ble sendt fra expansys? To dager. Tar posten over når den når Norge? Eller kjører DHL hele veien? Lenke til kommentar
Apebein Skrevet 9. juli 2010 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2010 hvor mange dager gikk det fra dere fikk deres droider fra de ble sendt fra expansys? To dager. Tar posten over når den når Norge? Eller kjører DHL hele veien? DHL all the way! Levering på døren eller du kan hente den på deres kontorer selv om du ikke har tålmodighet til å vente Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå