EinarEriksen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ja, du hørte rett, mobiltelefonen. Les mer Lenke til kommentar
furiousanimal Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 tøft men jeg tror nok ikke at den vil erstatte den tradisjonelle mobiltelefonen som det står nevnt i artikkelen. Lenke til kommentar
hokuspokus111 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 12000kr? Dealextreme selger mobilklokker med like eller bedre specs til 5-600kr! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13685 Lenke til kommentar
Lewinator Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Utrolig kult - altfor dyrt. Holder meg til den tradisjonelle touch mobilen Lenke til kommentar
hobgoblin Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 12000kr? Dealextreme selger mobilklokker med like eller bedre specs til 5-600kr! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13685 jeg har enda til gode å se en klokkemobil på dealextreme eller lignende nettbutikker som har UMTS eller kraftigere... hadde prisen vært greiere så hadde jeg kobla den opp mot en N8x0 eller archos5IT på dagen. Lenke til kommentar
Mads-b Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hvorfor fant jeg eksakt samme nyhet hos vg.no for en time siden? http://www.vg.no/teknologi/artikkel.php?artid=588434 Litt skuffet over at einar ikke bedriver polygami ^^ Lenke til kommentar
Diskusjonsmannen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Det ser rått ut. Men den er litt dyr og skjermen er ikke noe og skryte av. Mange ganger lurer jeg på hvorfor de prøver og lage de så små de kan jo gjøre som menge designerklokker som er gigantiske bare de fyller dem med teknologi. Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 12000kr? Dealextreme selger mobilklokker med like eller bedre specs til 5-600kr! http://www.dealextreme.com/details.dx/sku.13685 Kom til å tenke på DX jeg også ja Lenke til kommentar
SemikolonP Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Samme tenkte jeg og på Men det spørs hvor lenge telefonen/klokka varer før touchscreen-en dauer. Uansett høres det mer fristende ut å betale noen hundrelapper for en dx-klokketelefon enn en LG-klokketelefon til tolv tusenlapper. Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 mikkel10, den klokka du fant var jo uhyre stygg!! LG sin så OK ut, ikke akkuratt noe flott klokke, men helt grei. Jeg tror forsovet ikke at dette blir helt fremtiden. Men kan nok benyttes hvis den kommer med en liten prosjektor (god for 2-3" skjerm) og et rulle tastatur (evt trådløs tastatur som er to bankkort i størrelse..) Når jeg skriver det, er jeg usikker på hvordan prosjektor delen skal være bra da du må jo ta av klokka for at bildet skal være i ro.. Lenke til kommentar
pOnE90 Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Meh.. holder meg til iPhonen min jeg <3 Selv om en sånn kunne vært litt kult ^^ Lenke til kommentar
nordemoniac Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 mikkel10, den klokka du fant var jo uhyre stygg!! LG sin så OK ut, ikke akkuratt noe flott klokke, men helt grei. Jeg tror forsovet ikke at dette blir helt fremtiden. Men kan nok benyttes hvis den kommer med en liten prosjektor (god for 2-3" skjerm) og et rulle tastatur (evt trådløs tastatur som er to bankkort i størrelse..) Når jeg skriver det, er jeg usikker på hvordan prosjektor delen skal være bra da du må jo ta av klokka for at bildet skal være i ro.. Fjern "blinget" på denne og du har en pen telefon. DX har sikkert 10-20 forskjellige slike "klokker". Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Fjernet diamant lookalike plastikken og fylt skjermen ut til kanten, så kanskje det hadde gått! =) Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Når vi snakker ~90-175 USD blir det en del mer interessant å sjekke ut — kanskje til ungen(e) ... 8o) http://www.dealextreme.com/search.dx/search.phone%20watch Lenke til kommentar
TomasF Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Way ahead of you. Konsoliderte for mange år siden. Men andre veien, da. Hva skal jeg med armbåndsur når jeg alltid har med meg en mobil? Lenke til kommentar
norgeeek Skrevet 19. mai 2010 Del Skrevet 19. mai 2010 @nordemoniac: den diamantklokka så ut som den "beste" versjonen der (bortsett fra diamantene..), den kan til og med brukes til websurfing...noe den 12000kronersklokka i artikkelen ikke kunne. Artig gadget! Hadde kjøpt den og fjernet diamantene (eller lakket dem svart) bare den hadde støttet norske/europeiske telenett, noe den dessverre ikke gjør Ok, interessant, forrige kommentar ble postet i 2009... hvorfor kommer saken opp som nyhet? Lenke til kommentar
Androod Skrevet 29. august 2010 Del Skrevet 29. august 2010 Av helsemessige årsaker bør du nok holde deg langt unna å ha en mobiltelefon fast på håndleddet... stråling, hallo. Lenke til kommentar
Autodidact Skrevet 30. august 2010 Del Skrevet 30. august 2010 Ja, det er bedre å ha'n på hofta eller helst i lomma, nærmest mulig stellet. Skjorte/jakkelomma er jo også et godt alternativ som er mye brukt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg