Gå til innhold

idiotisk cs-mobbing

Anbefalte innlegg

enkelt, de som sier cs er fjortiss spill er stokk dum, og det er ikke alle på dette forumet som er like intellektuelle...

Enig, men herregud (for å bruke det ordet), CS-miljøet er helt forferdelig. Det er for meg en veldig god grunn til å spille det. Det er altfor mye fjortiser som spiller det. Hadde jeg funnet en server med litt mer voksne mennekser, hadde jeg kanskje spilt CS, men huff, det spillet er avinstallert, og skal heller aldri installeres igjen, på min PC, i hvert fall. Jeg skjønner godt at folk liker det, da. Angående mobbinga: jeg har mobbet CS endel selv, men jeg har sluttet, og jeg skal aldri mobbe selve CS noe mer. Kan godt være jeg sier det er dårlig, eller noe, men jeg har heller begynt å sikte til personer jeg kjenner som spiller det, fjortiser. (Det er egentlig bare meg som er unormal i denne sammenhengen, men jeg får heller henge med de litt mer voksne, da. ;))

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
enkelt, de som sier cs er fjortiss spill er stokk dum, og det er ikke alle på dette forumet som er like intellektuelle...

Enig, men herregud (for å bruke det ordet), CS-miljøet er helt forferdelig. Det er for meg en veldig god grunn til å spille det. Det er altfor mye fjortiser som spiller det. Hadde jeg funnet en server med litt mer voksne mennekser, hadde jeg kanskje spilt CS, men huff, det spillet er avinstallert, og skal heller aldri installeres igjen, på min PC, i hvert fall. Jeg skjønner godt at folk liker det, da. Angående mobbinga: jeg har mobbet CS endel selv, men jeg har sluttet, og jeg skal aldri mobbe selve CS noe mer. Kan godt være jeg sier det er dårlig, eller noe, men jeg har heller begynt å sikte til personer jeg kjenner som spiller det, fjortiser. (Det er egentlig bare meg som er unormal i denne sammenhengen, men jeg får heller henge med de litt mer voksne, da. ;))

leste ikke hele posten, men tror jeg fikk poenget... jeg er hvertfall enig i at det er masse drittunger som spiller det spillet, masse sopere som roper jævla n00b og hore vegg imellom. jeg blir hele tiden teamflasha, blokket og andre ting men jeg klager ikke fordet, eneste klaging ifra meg er når en terrorist med bombe camper i T-spawn med awp og slike ting.

det er ikke noe negativt med å være n00b, i alle spill finnes det masse n00ber og alle har vært det en gang...

miljøet varierer ifra server til server, jeg spiller på steder der folk oppfører seg dannet, spiller team og ikke solo og ikke skriker og hyler hver folka dør at det er flaks eller en annen sin skyld.

Lenke til kommentar

Jeg er enig i at spedbarn på public servere ødelegger spillet, men jeg syntes allikevel at clanmatcher er gøy. Jeg sier dermed ikke at CS er verdens beste spill, men jeg er ikke enig i at det suger.

Jeg syns forresten WC3 er mer krevende og mer underholdene.

Der ødelegger du iallefall ikke for andre selv om du er en tosk på 14 som bare er ute etter å plage andre. Da blir du enkelt og greit drept med en gang.

Denne diskusjonen blir sikkert forresten aldri ferdig. Kanskje hvis spillet forsvinner?

Lenke til kommentar
hvorfår må alle på forumet her dizze cs, og si at det er et game for fjortisser??  

fordi du skriver "disse" med z. dette er deler av et idiotisk cs språk, som har kommet fordi fjortissene, som deg selv bruker fordi da føler de seg kule, og gode på pc språk :lol:

Lenke til kommentar
velvel.. nå er jeg admin på superserver, og det går ikke en dag uten at et par cheatere blir bustet. men, som oftest er alle admins på irc og en evt. cheater blir fort bannet.

når jeg er innpå, gjør jeg (samt en god del andre admins) litt inngrep for å gjøre ting litt mer underholdende for flertallet. smgs only (dvs. bare kategori 3 i buymenu'en), awp blir slått av hvis den blir for dominerende, folk som ikke løfter en finger for å gjennomføre mission objectivet (gjemmer seg bak en kasse i spawn med bomben, eller ikke prøver å defuse en plantet bombe) får seg en rekke slaps.

og dere som sutrer om at det bare går an å bruke rifler, prøv et par runder med mp5, tmp eller m3. på den beste runden min, tok jeg 10 av 15-16 terror med tmp, usp, samt flittig bruk av flashbangs. selvmords-storming på inferno, hvis noen lurte..

Det er ikke så mye i CS som er så artig som å storme med en MP5 eller en annen SMG og knerte mange. :lol: Det er omtrent det eneste artige med fy_maps, storme med en smg eller para. :lol::woot:

Lenke til kommentar

Noen nevnta at kartne skulle værte mere avansert med fleire gångar och såder. Det er jeg ikke enig i i det hele tatt! Det er det som er gøy med cs, som jeg bare nylig har oppdaget. Det at man skjønner eksakt hvor fienden fordi det er bare 3-4 muligheter, og man har lest spillet. Dessverre har jeg nok en gang sluttet å spille, men det har jeg trolig gjort 5 ganger før, siden jeg startet i B3.1. Jeg er trygg på at det nok en gang kommer tilbake.

Det eneste jeg angrer er at en eller gang mellom nå og R6 har jeg bytta til en PC som ikke klarer å kjøre det når jeg har lyst til å spille igjen. Jeg vil si at jeg er en ganske langt over gjennomsnittet spiller, men jeg skyter noen ganger veldig dårlig. Jeg er ustabil kan man si. Men de gangene jeg får det til ender jeg ofte blant topp 3 på listene. Jeg tror dette er på grunn av at jeg var en så iherdig spiller av R6, spillet som tross alt startet det hele, og den nye evnen jeg har merket i det siste. Dette i forhold til folk som kom fra UT og Q3.

Nå har jeg rambla lenge og jeg er steike meg ikke helt sikker på hva jeg har skrevet. Dette skal bli gøy i morgen.

Btw: Hvor lenge siden er B3.1? jeg har regna meg fram til 3,5-4 år? steike velte

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...