Gå til innhold

idiotisk cs-mobbing

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er kanskje problemet at folk ikke mener det samme som deg, haaka?

Vend deg til det kamerat ;)

Seff måten noen utrykker seg på er sikkert ikke alltid passende, men hvis du er fornøyd med CS så er det vel ikke noe behov for å diskutere det (eller misjonære om du vil).

"andre mest spillte onlinespillet" -skal ikke gjøre noe poeng ut av det, jeg gidder ikke.., men kunne du være så vennlig å si hva du mener er det mest spillte spillet på denne lista du fører med sikkert godt baserte tall fra spilleverdenen. Jeg er nysgjerrig

Lenke til kommentar
De som irriterer meg er de som sier at det er mindre ferdigheter i CS enn for eksempel Q3. Da blir jeg irritert. Det er kanskje litt mer flaks på grunn av rekyl og sånt, men ikke mindre skill av den grunn.

ja, enig, man trenger like mye skills for cs som quake :roll:

Lenke til kommentar
De som irriterer meg er de som sier at det er mindre ferdigheter i CS enn for eksempel Q3. Da blir jeg irritert. Det er kanskje litt mer flaks på grunn av rekyl og sånt, men ikke mindre skill av den grunn.

ja, enig, man trenger like mye skills for cs som quake :roll:

Hørt om aimbot eller? :lol:

Lenke til kommentar

CS var dritheftig ca. 1 år og lenge før 1.5 kom. Spilte det mye og ble drittlei det. I følge dagens standarder på spill så ville jeg si at cs har følgende irriterende elementer:

-Få våpen som funker, og alle av de er automatvåpen med så som så treffsikkerhet

-Få bra maps, som går om og om igjen

-Runder er hat fordi det oppfordrer til feig spillestil og hvis du dør tidlig må du vente lenge på å kunne spille igjen

-Siden det er masse folk som spiller det, er det større sjangs til å møte slakke barnehage-kandidater med "omg, noob"-script

-Avleggs grafikk, men det er egentlig ikke så viktig i MP

-Cheating virker veldig utbredt i CS-miljøet

-Tålmodighet er utrolig viktig for å sikre deg et par frags i løpet av en runde (hvis du da ikke har mad skills)

-lav ping er avgjørende for å vinne en duell, ergo kan alle low-bandwidth-folk gå og legge seg

-KUN lagbasert gameplay

Bra ting ved CS:

-Masse folk som spiller, finner alltid en server med folk på

-Gratis (vel, krever HL eller retail da)

-Realistiske våpen og gameplay (hvis du ikke fikser noe a la rocketjump og railgun)

Det jeg tror CS kunne trenge :

-Bedre grafikk (HL2?)

-Større variasjon av våpen, og tweake disse riktig. (slik som DoD)

-Litt mer kompliserte maps (ikke større, men flere ganger og luker osv.)

-Mulighet til å kunne respawne etter et visst antall sekunder, ikke bare når runde er ferdig.

Vel, dette var bare noen tanker jeg hadde nå......

Lenke til kommentar
hvorfår må alle på forumet her dizze cs, og si at det er et game for fjortisser??     hvis det er så dårlig hvorfår er det det andre mest spilte onlinespillet i verden da da?

noe jeg lurer på bare :roll:

Det sier jo litt om 14tiss faktoren også da(at så mange spiller det..)

[nei, sier ikke at all som spiller CS er fjortisser, men 80% vil vel ikke være og ta i:)

Edit:

Og spillet syntes veldig mange folk suger, akkurat som det er veldig mange som liker det.. og folk må ofte få ut sin mening/aggrisjon etter et LAN med cs folk som hyler og skriker :)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+1374861

-Få våpen som funker, og alle av de er automatvåpen med så som så treffsikkerhet

dette punktet er jeg så evig enig i. det er alt for lite variasjon i våpen. håper det vertfall blir LITT mer i 1.6, men jeg syns fortsatt der er litt lite. det er vel maksimalt 8 forskjellige våpentyper som blir benyttet.

-Få bra maps, som går om og om igjen

en del få maps ja, men spørs hvor kresen man er. er evig mange servere som kjører custom maps også!

-Runder er hat fordi det oppfordrer til feig spillestil og hvis du dør tidlig må du vente lenge på å kunne spille igjen

rundebasert er hele grunnpilaren i CS. det er ett av de FÅ som har det. alt annet hadde gjort CS til noe helt annet og mye mindre en det er idag etter min mening.

-Cheating virker veldig utbredt i CS-miljøet

dette er nokk etter min mening mer en illusjon en sannhet. virker som folk tror andre cheater med en gang de treffer hode, fordi det har blitt skapt en illusjon om at dette faktisk er cheat. det er ikke lov til å være god public, da cheater man.

-lav ping er avgjørende for å vinne en duell, ergo kan alle low-bandwidth-folk gå og legge seg

syns igrunn ikke det er noe mer krevende enn andre multiplayer spill.

og mange som kommenterer CS har ofte bare prøvd det ytre CS, i form av public spilling på opne servere. man har ikke smakt frukten av CS før man har klan og klankamper.[/i]

Lenke til kommentar

Cs er ikke noe annet en genialt :)

cheaters? ser nesten aldri folk som cheater public liksom. husker at for 7 -8 måneder siden trodde jeg at annen hver spiller hadde aimbot men jeg har lært meg og akseptere at noen folk har for mye fritid :D og har headsets til 2000kr :]

skillz? for å være god med alle våpnene i cs må man være skilled pga av at rekylet er forkskjellig på alle gunnerne. Liker oxo det at man må klikke 1 gang for å skyte 1 skudd med pistol :). Man kan liksom ikke bare spraye løs helt vilt viss man vill bli god

gg cfg og omg peliz? det som er mestlol i hele cs er folka som altid whiner og klager over hvor dårlige folk er når man lamer med awm på laget som skall campe. En annen ting er folka som tror hele verden er en konspirasjon og at romvesener gjør eksperimenter på oss om natta og matrix er ekte :lol:

folka som kaller cs et 14iss spill? har dere faktisk prøvd spillet og satt dere ordntlig inn i det? prøvd å spille pcw og clanmatcher? Tror den myten om at cs er et 14iss spill er høyt overdrevet. I claner osv pleier folk å være 15+. en i klassen min kalte cs fjortiss spill i 6 måneder helt til han faktisk prøvde det på en internet cafe en gang klassen hadde vært i byen ^^. Etter det var det cs for alle penga og ny mus musematte og headset :D

Har man prøvd skikkelig cs hvor T stormer på De_maps og Ct stormer på CS_maps skjønner man kansje hvor gøy cs kan være :)

cs er et såpass ikke nerdete spill at vanlige folk spiller det og mange av disse er såkalte lamerne (14iss er vell ganske oppbrukt) som tror de er tøffe og hyler og skriker på lan :grumpy:

Lenke til kommentar

Altså, cs har vært dritt siden Beta 7. Utrolig hvordan de klarte å fucke opp gameplayen så inderlig ved hjelp av noen få patcher. CS ble "balansert i hjel". I hvertfall forsøk på balansering.

Når jeg spiller cs nå , tenker jeg ting som "Hvor er tanksen?" og "Hvor står bombeflyet parkert?" :D

Lenke til kommentar
Tror den myten om at cs er et 14iss spill er høyt overdrevet. I claner osv pleier folk å være 15+.

En fjortis er ikke det samme som en person på 14 år. Det er mer væremåten det er snakk om. En 14-åring er ikke nødvendigvis en fjortis, og det er heller ikke slik at den dagen man fyller 15, så er man ikke fjortis lengre.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QqZexW9o

Mange servere som jeg har spilt på har 25+ :lol:

Greit det for da er det lite dritt kasting,cheat finnes ikke, spiller for å ha det gøy og masse custom maps.

Lenke til kommentar
"CS var dritheftig ca. 1 år og lenge før 1.5 kom. Spilte det mye og ble drittlei det. I følge dagens standarder på spill så ville jeg si at cs har følgende irriterende elementer:

"-Få våpen som funker, og alle av de er automatvåpen med så som så treffsikkerhet" Jau, kan si meg enig i det assault-riflene er litt for overlegne.

"-Få bra maps, som går om og om igjen" Kommer _litt_ ann på hvilken server du spiller på ;)

"-Runder er hat fordi det oppfordrer til feig spillestil og hvis du dør tidlig må du vente lenge på å kunne spille igjen" Feig spillestil... altså, hvis du tenker på det med awp så veit jeg ikke helt hva du mener. En dude med awp (som camper) blir lett meid ned på en god public server.

"-Siden det er masse folk som spiller det, er det større sjangs til å møte slakke barnehage-kandidater med "omg, noob"-script" Du bør seriøst finne deg en ordentlig server.. kan anbefale superserver. Stort sett bare seriøse folk som holder seg unna mic'en, og uten "omg-script".

"-Avleggs grafikk, men det er egentlig ikke så viktig i MP" Grafikken er ikke super.. gameplay'et som teller.

"-Cheating virker veldig utbredt i CS-miljøet" Kommer også veldig ann på hvilken server. På Superserver så er det en veldig god protecion, og så lenge jeg har spilt der, så har jeg ikke opplevd at noen har cheata.

"-Tålmodighet er utrolig viktig for å sikre deg et par frags i løpet av en runde (hvis du da ikke har mad skills)" Ja, er vel ganske lurt å drøye det litte granne slik at man ikke går inn i første bølge og blir meid ned.

"-lav ping er avgjørende for å vinne en duell, ergo kan alle low-bandwidth-folk gå og legge seg" Enig med at man trenger en god ping for å kunne beherske våpen som ak (spesielt).

"-KUN lagbasert gameplay" Javel..? Det er lissom det cs handler om. om du ikke liker det. Hold deg til quake.

Lenke til kommentar
Noen må kunne ha andre meninger enn deg da !

CS er å bli et dårlig spill - Men noen mennesker her i verden tolker det som morsomt. Noe jeg ikke skjønner......

Jeg og sikkert mange andre vil aldri slutte å disse cs..... :D

:woot: helt enig det jeg spessielt hater med cs er at hvis du har en korrupt ,edspiller som dreper alle på laget sitt så tar han våpnene dine å du må vente i 10 min før an blir skutt så kan du spille igjen :cry:

Lenke til kommentar
Kommer også veldig ann på hvilken server. På Superserver så er det en veldig god protecion, og så lenge jeg har spilt der, så har jeg ikke opplevd at noen har cheata.

velvel.. nå er jeg admin på superserver, og det går ikke en dag uten at et par cheatere blir bustet. men, som oftest er alle admins på irc og en evt. cheater blir fort bannet.

når jeg er innpå, gjør jeg (samt en god del andre admins) litt inngrep for å gjøre ting litt mer underholdende for flertallet. smgs only (dvs. bare kategori 3 i buymenu'en), awp blir slått av hvis den blir for dominerende, folk som ikke løfter en finger for å gjennomføre mission objectivet (gjemmer seg bak en kasse i spawn med bomben, eller ikke prøver å defuse en plantet bombe) får seg en rekke slaps.

og dere som sutrer om at det bare går an å bruke rifler, prøv et par runder med mp5, tmp eller m3. på den beste runden min, tok jeg 10 av 15-16 terror med tmp, usp, samt flittig bruk av flashbangs. selvmords-storming på inferno, hvis noen lurte..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...