Kvisten Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har en ny Acer Aspire M5800 ( stasjonær) maskin med Win 7 har satt en ekstra HD ( WD Green 500GB) Men - kan ikke se disken i "Min datamaskin. I setup på maskinen finnes den i Enhetsbehandling ( windows -kontrollpanel finnes den) Noen som kan hjelpe ? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Du må gå inn i Disk Management (- vet ikke hva det heter på norsk -) og initialisere disken. Høyreklikk på My Computer og velg Manage i menyen. (Du finner sikkert ut hva det heter på norsk når du ser det.) edit: Det er i hvert fall slik på XP & Vista. Win 7 tør jeg ikke garantere noe for i farten. Finner du det ikke kan du jo søke etter "initialiser disk" i Help-systemet. Endret 25. november 2009 av nebrewfoz Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 'Diskbehandling' er det samme på alle Windows versjoner. PS: Flyttet denne til 'Lagringsmedier', her finnes ørten andre innlegg med samme spørsmålet. Lenke til kommentar
Kvisten Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Strålende - alt ok og jeg har nye pene rene 500gb takk for hjelp Lenke til kommentar
Lch Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Start -> Run -> diskmgmt.msc Dette henter opp diskbehandleren i 2k/XP/Vista. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå