Khaffner Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Heisann! Kjøpte nylig russebil, og fikk noen dager senere faktura på omregistreringsavgift og betalte den. Tegnet i dag russebilforsikring hos gjensidige. Hva er neste trinn i prosessen? Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg må ikke møte opp på biltilsynet og evt. levere gamle vognkortet? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Vegvesenet beskriver alt her. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Har lest litt dit linken sender meg. Det som gjenstår ser ut til å være levere vognkort del 2. Eller er det mer? Lenke til kommentar
nebrewfoz Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Leg som viser personnummeret ditt. Eller leg + noe som viser personnummeret ditt. Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Fant ut at del 2 ble levert av forrige eier dagen etter kjøpet. Da må jeg bare møte opp med leg? Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Hvor skal du møte opp og av hvilken grunn? Vognkortet blir tilsendt hvis det er riktig utfylt.... Lenke til kommentar
Khaffner Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 Idag tidlig møtte jeg opp, leverte vognkort del 1 og fikk nytt (midlertidig) vognkort tilbake. Ingen gebyrer, trengte ikke vise leg engang. Lenke til kommentar
Ingeniør Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Strengt tatt hadde det gamle vognkortet også fungert som "midlertidig" vogkort, du hadde sannsynligvis fått en lapp sammen med det nye der det står at det gamle nå skal makuleres eller destrueres på noe vis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå