Eirik Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 MEN, bare det at du kaller hu "bitch", eller hore på godt norsk. Bitch har aldri vært 'hore' på godt norsk Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 (endret) For det første jeg er ikke 14. jeg er snart 18. Grunnen til at hun er slik som hun er er vanskelig å si, kanskje pga at hun er sjalu, tror det er størst sjanse. Om dykk er 17-18 år alle bør det vel være mogeleg å få i stand ein fornuftig dialog? Endret 4. desember 2009 av Zeph Lenke til kommentar
Kokobananas Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 For det første jeg er ikke 14. jeg er snart 18. Grunnen til at hun er slik som hun er er vanskelig å si, kanskje pga at hun er sjalu, tror det er størst sjanse. Men ikke rart ingen verdsetter henne da, slik som hun oppfører seg. Folk står jo å etter ligner henne bak hennes rygg og sier de skal banke hennes osv, hun baksnakker alle og er stygg i kjeften. Har heller ikke begynt å kalt henne bitch for at alle andre gjør det, har aldri likt henne noe særlig. Og nei, gidder ikke gi henne noen positive tilbakemeldinger, for da vet hun at hun kan herse rundt med oss. Foreldrene våre er det jo ikke nå vits i å gå til, vi har sagt i fra til andre trenere.. Jeg vet ikke hva slags logikk du ser i denne setninga, jeg. Slik som HUN oppfører seg? Uansett hvordan hun har oppført seg, så har dere tydeligvis sunket minst like lavt som henne. Og hvem er det hun baksnakker "alle" til? Hvis hun til deg snakker dritt om andre spillere, så må du kunne si ifra til henne på en voksen måte at "dette er jeg ikke interessert i å høre på. Du kan synes hva du vil, men ikke vis det, for du er treneren vår og skal behandle oss skikkelig". Det samme gjelder de andre hvis hun begynner å baksnakke noen foran dem. Positive tilbakemeldinger betyr ikke at dere viser at dere er underlegne. Det betyr at dere viser henne på en positiv måte at dere synes hun har gjort noe riktig. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 MEN, bare det at du kaller hu "bitch", eller hore på godt norsk. Bitch har aldri vært 'hore' på godt norsk Hehe xD For det første jeg er ikke 14. jeg er snart 18. Grunnen til at hun er slik som hun er er vanskelig å si, kanskje pga at hun er sjalu, tror det er størst sjanse. Om dykk er 17-18 år alle bør det vel være mogeleg å få i stand ein fornuftig dialog? Treneren er 21 eller noe rundt der.. Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 hvilken idrett, sport eller spill er det dette gjelder? Lenke til kommentar
havkat Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 hvilken idrett, sport eller spill er det dette gjelder? Kickboxing Lenke til kommentar
Goldshoten Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Catfight! Mjau! Det er som regel ganske vanskelig å gjøre noe i en slik situasjon, spesielt om "sjefen" til treneren din ikke undersøker saken nærmere. Enten så trener dere som hakka møkk og tar et lite oppgjør i ringen, eller så tror jeg dere må prøve å finne en ny trener (har hørt at Chuck Norris er ledig for tiden). Men etter hva jeg har hørt, så er det visst ganske effektivt å bare ignorere sånne "bøller". Eller vold, men det har dere som sagt ringen til, dersom hun aksepterer utfordringen. Men konfronter hun først og ta det derfra Lenke til kommentar
havkat Skrevet 4. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 4. desember 2009 Catfight! Mjau! Det er som regel ganske vanskelig å gjøre noe i en slik situasjon, spesielt om "sjefen" til treneren din ikke undersøker saken nærmere. Enten så trener dere som hakka møkk og tar et lite oppgjør i ringen, eller så tror jeg dere må prøve å finne en ny trener (har hørt at Chuck Norris er ledig for tiden). Men etter hva jeg har hørt, så er det visst ganske effektivt å bare ignorere sånne "bøller". Eller vold, men det har dere som sagt ringen til, dersom hun aksepterer utfordringen. Men konfronter hun først og ta det derfra Ja.. :/ Har veldig lyst til å utfordere henne til det ja Vært veldig morsomt, eller så er det bare å ignorere henne da, men vanskelig det å, for det er veldig provoserende.. Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 hvor lenge har dere hatt treneren? Lenke til kommentar
*F* Skrevet 4. desember 2009 Del Skrevet 4. desember 2009 Når hun sier noe dumt, bare ser du litt dumt på henne, snur deg vekk og snakker med noen andre Lenke til kommentar
havkat Skrevet 5. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 5. desember 2009 hvor lenge har dere hatt treneren? Si det si det, men det er bare i det siste hun har blitt sånn skikkelig bitch mot oss da, før var hun ikke så ille... Lenke til kommentar
care1337 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 hvor lenge har dere hatt treneren? Si det si det, men det er bare i det siste hun har blitt sånn skikkelig bitch mot oss da, før var hun ikke så ille... Vurdert å bruke et annet ord enn bitch? Kanskje hu har PMS? Lenke til kommentar
havkat Skrevet 6. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 6. desember 2009 hvor lenge har dere hatt treneren? Si det si det, men det er bare i det siste hun har blitt sånn skikkelig bitch mot oss da, før var hun ikke så ille... Vurdert å bruke et annet ord enn bitch? Kanskje hu har PMS? Da må hun nå ha det 24/7 da ! Så hvorfor skal jeg bruke et annet ord ? Lenke til kommentar
Blåbær Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 bitch=hundetispe. Uansett er det ett nedverdigende ord. Lenke til kommentar
cliffme Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Bare påstå at hun ville at dere skulle utføre oralsex på henne, så blir hun visstnok sparket. Det vil jeg fraråde dere på det sterkeste. Lenke til kommentar
greygenic Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) "Teip'a" på bånd, og når Dere har nok "døørt" kan Dere spille det av på et høyttalersystem en eller annen passende plass. Og om det virkelig er så graverende, som det du vil ha det til blir det nok en "shake dåwn" på PMS-dama før hun rekker å protestere. Endret 6. desember 2009 av greygenic Lenke til kommentar
Knofle Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 Bare påstå at hun ville at dere skulle utføre oralsex på henne, så blir hun visstnok sparket. Det vil jeg fraråde dere på det sterkeste. No shit. Lenke til kommentar
havkat Skrevet 11. desember 2009 Forfatter Del Skrevet 11. desember 2009 "Teip'a" på bånd, og når Dere har nok "døørt" kan Dere spille det av på et høyttalersystem en eller annen passende plass. Og om det virkelig er så graverende, som det du vil ha det til blir det nok en "shake dåwn" på PMS-dama før hun rekker å protestere. Hmmm, kanskje det Bare påstå at hun ville at dere skulle utføre oralsex på henne, så blir hun visstnok sparket. Det vil jeg fraråde dere på det sterkeste. No shit. Hahahahahaha, hadde vi ikke gjort uansett da, det går nok bare ut over oss til slutt.. Lenke til kommentar
ⅵdar Skrevet 14. desember 2009 Del Skrevet 14. desember 2009 Bare påstå at hun ville at dere skulle utføre oralsex på henne, så blir hun visstnok sparket. Det vil jeg fraråde dere på det sterkeste. Det funket jo med Peter Mueller Men alvorlig talt så anbefaler jeg at dere bare smører dere inn med tålmodighetskrem og gir faen i hva hun sier. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå