Knife Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Det har seg slik at jeg klarte å bli forelsket i en jente på skolen. Jeg har pleid å ha forelskelser som går fort over, men ikke denne. I de siste måndenene har jeg brukt mer og mer tid på henne, vi har hatt noen krangler, og noen episoder der hun har ingonert meg og jeg gikk i whatever modus og ikke brydde meg. Men det tok ikke lang tid før vi var sammen og snakket igjen. I den siste tiden har hun begynt å leke tøff i tryne, når jeg er alene med henne så virker hun grei, og er små flørtete. Men plutselig når hun er med andre så kan hun være frekk. La meg ta en episode igår, jeg lånte henne penger til bussen, men så satt noen av kameratenene av henne bakerst i bussen. Så jeg tenkte meg, "Ok jeg stikker bort til de". Men når jeg kom bak så plutselig utbrøtt hun, "Kan ikke du flytte deg?", men jeg bare satt meg der. Så plutselig spurte hun om å låne mobilen min så jeg tenkte å være litt små frekk tilbake og svarte nei. Og idag på skolen er hun piss på meg for en eller annen grunn. Yes! Jeg vet at fjortisforhold er noe kødd, men når man er forelsket så kan man ikke kontrolere følelsene sine. Ikke ofte jeg spør om jente råd nei, men skjønner meg virkelig ikke på henne. Lenke til kommentar
ole_marius Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Ja, for å slå andre vil alltid være en god løsning Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Si at hun skal vokse opp, det er det hun trenger å høre. Lenke til kommentar
Notatblokk Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Vi minner om reglene for gjesteposting, som du finner i egen boks øverst i forumet. En eller flere poster har blitt slettet som følge av brudd på disse reglene. Husk at posting med gjestekonto er for innlegg av alvorlig og/eller sensitiv art. Vi oppfordrer alle til å respektere reglene, slik at vi kan beholde dette tilbudet for de som måtte trenge det. Grove misbruk vil medføre ip-sjekk. Dette innlegget skal ikke kommenteres, da det er off-topic. Reaksjon på moderering gjøres eventuelt på pm. Tilbakemelding av generell karakter kan gjøres i Tilbakemeldinger om forumet. Lenke til kommentar
TheMartine Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Si at hun skal vokse opp, det er det hun trenger å høre. True dat. Hun virker ytterst umoden, noe som ikke er uvanlig i den alderen, men det er i hvert fall ingen grunn til å bli som henne og være frekk tilbake. Da starter man bare på en evinnelig ond sirkel av bitching. Lenke til kommentar
Powerpie Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Det du skulle ha sagt var: "Når du er såppas rappkjefta drittkjerring mot meg, ja da kan du bare ta rennafart og drite i å låne mobben min". Kjekk måte å trykke det med å "vokse opp" inn i hue hennes uten å måtte bøye seg i støvet =) Lenke til kommentar
Lobbi Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 Si at hun skal vokse opp, det er det hun trenger å høre. Si "snakkes om 10 år"! nei, men du må selv vurdere om det virkelig er verdt å bry seg med henne eller ikke. Hvis du gidder ta imot så ikke kommenter det eller gjør noe. Og hvis du ikke finner deg i det bare si ifra eller bryt kontakt. Lenke til kommentar
SpecTrum Skrevet 25. november 2009 Rapporter Del Skrevet 25. november 2009 For meg virker det bare som hun er falsk. En personlighet ilag med deg, hvor hun liker deg. Og en personlighet ilag med andre, hvor hun ikke liker deg/skal være kul eller noe slikt. Men det er jo opp til deg selvsagt, kan jo bli mye att og fram selvsagt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå