lab161 Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har lyst til å gå til innkjøp av xbox og vil da modifisere den med en gang. Først og fremst med tanke på divx og xvid avspilling? Finnes det ett forum eller en tråd som går direkte på dette temaet? Hvis noen med peiling har lyst til å svare på noen av de sprørsmålene jeg sitter med må de gjerne det: Hve er best: chip eller bios-oppdatering? Spiller den av alle divx og xvid? Har alle xbox-maskiner mulighet for overføring til HD via kabel fra pc? Kan divx filmer spilles av med xbox-fjernkontrollen? Hvordan er kvaliteten på avspilling av divx/xvid? Hva er best til divx: kiss dp450/500 eller xbox? Hilsen Lasse Lenke til kommentar
SirHartge Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har lyst til å gå til innkjøp av xbox og vil da modifisere den med en gang. Først og fremst med tanke på divx og xvid avspilling? Finnes det ett forum eller en tråd som går direkte på dette temaet? Om du tar deg tid til å surfe rundt på forumet så ser du at det er en kategori som ligger under off topic, + det er en egen konsoll kategori. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg