Gjest mafister Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Tror dere TwinMOS PC3200 DDR-DIMM 512MB CL2.5 32M*8/16chip, 184-P (for DDR-PC400MHz) kan ha noen som helst kompatibilitetsproblemer med epox-8rda+ ??? Det er ganske viktig, jeg har nemlig kjøpt dette fra før, men får det ikke til å virke. Jeg fikk vite at det kanskje kunne være problemet da hovedkortet ikke støtter denne RAM brikken. Forøvrig er prosessoren en AMD Athlon Xp 2500+ Barton, ATI Raadeon 9500 non PRO. jeg har aldrig moddet eller klokket noen ting da jeg ikke får startet PC'en Jeg kommer ikke inn i BIOS en gang, så jeg tenkte det kunne være RAM'en sin skyld. på forhånd takk for hjelpen! Lenke til kommentar
jhenriks Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Send en mail til: [email protected]. De har peiling og god service. Lenke til kommentar
Kjetil Lura Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Neida den skal funke på det kortet, det du kan prøve på er (om du klarer det selvsakt) om en bios oppdatering kan hjelpe. Så en ting til, hva sier bruker manualen til hovedkortet ditt om ram typen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå