itzTheTruth Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Har du spilt Warcraft III? Det kom litt før 2005 tror jeg, men er uten tvil det beste strategispillet uansett. Bedre enn f.eks? AoE og TW pisser på Warcraft. Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 (endret) Bedre enn f.eks? AoE og TW pisser på Warcraft. Det vil jeg ikke si. Warcraft er mye MYE, bedre enn TW. Age of Empires er vel i min mening best, men det er nok fler som liker Warcraft enn AoE så .. Endret 15. desember 2009 av JT_NIKO Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Bedre enn f.eks? AoE og TW pisser på Warcraft. Det vil jeg ikke si. Warcraft er mye MYE, bedre enn TW. Age of Empires er vel i min mening best, men det er nok fler som liker Warcraft enn AoE så .. Flertallet foretrekker det som er enklest som regel... Lenke til kommentar
Wutwut Skrevet 16. desember 2009 Del Skrevet 16. desember 2009 Flertallet foretrekker det som er enklest som regel... Ikke nødvendigvis ... Uansett: Get back on-topic! Lenke til kommentar
Slystr Skrevet 18. desember 2009 Del Skrevet 18. desember 2009 LITT eldre enn 2005, men sier bare Heroes of Might and Magic 3. Du kommer virkelig ikke til å angre. Strategi, historie, ekstremt bra musikk osv. Det er et spill som setter fantasien din på prøve med korte historier som dukker opp her og der. En klassiker! Tidenes beste spill HOMM3 og diablo 2 over alt annet Men seriøst, HOMM3 er magisk!!! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå