AnjoEntertainment Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg trenger anbefalinger til gode stratergispill på lik linje med 'Empire Earth'. Helst året 2005 eller over! Lenke til kommentar
itzTheTruth Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Ikke det du sikter til men beste strategispill jeg har vært borti er Total War serien. Lenke til kommentar
stonebro Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Starcraft Ikke akkurat > 2005. Men fortsatt et av de aller, aller beste selvsagt. Prøv Age of Empires 3 Ultimate Edition som nettopp er kommet. Inkluderer AoE 3 + de to tilleggspakkene, WarChiefs og Asian Dynasties. Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 (endret) Man kan ikke anbefale noe, hvis man ikke anbefaler Civilization-spillene. 2-4 er vel de beste spillene. Du får ekstremt mye for pengene for det. Total War serien er jo også konge. Empire, Medieval II og Rome anbefaler jeg med hjertet mitt. Age of Empires spillene gir jo også mye valuta for pengene. Toeren er vel den beste av dem, og treeren er veldig bra selv om den ikke er nyskapende. Også kan du jo også sjekke opp Supreme Commander, SimCity 2-4, Company of Heroes, World in Conflict, Sins of a Solar Empire, Warcraft III, Starcraft og Rise of Nations. Men jeg anbefaler ingenting over Civ-spillene. EDIT: Du kan jo prøve deg på Hearts of Iron II eller III, eller Europa Universalis III hvis du tror du har hjernekapasitet nok til såpass mye detaljstyring. Endret 26. november 2009 av ShakaZulu28 Lenke til kommentar
IceDale Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 EDIT: Du kan jo prøve deg på Hearts of Iron II eller III, eller Europa Universalis III hvis du tror du har hjernekapasitet nok til såpass mye detaljstyring. Storspill for strategientusiaster, dog noe bratt læringskurve (som stort sett varer og varer) HoI III har nyeste spillmotoren fra Paradox så den har bedre grafikk og slikt. Du kommer til å bruke noen timer på wikien og med manualen (og på newbe forum), men By Loken du har mye igjen for det i antall timer spilt på det jeg kaller det (de) beste stragei spillen out there. Lenke til kommentar
Alkohoel Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 (endret) Jeg vil anbfale Empire: Total War! Når du er lei av det har Starcraft 2 kommet, og da har du flere måneder/år med strategispill underholdning Endret 27. november 2009 av Alkohoel Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har du spilt Warcraft III? Det kom litt før 2005 tror jeg, men er uten tvil det beste strategispillet uansett. Lenke til kommentar
iNeo Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Har du spilt Warcraft III? Det kom litt før 2005 tror jeg, men er uten tvil det beste strategispillet uansett. 2003/2, fikk det i bursdagsgave Lenke til kommentar
ΣΙΝΔΡΕ Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Kremen av krem er Total War serien. Syntes WC3 er altfor rpg prega til å være strategispill. AoE2 er det ingenting å si på selv om det er gammelt. Company of Heroes er også bra. Lenke til kommentar
Richard_S Skrevet 3. desember 2009 Del Skrevet 3. desember 2009 Dawn of war, både enern og toern, er top notch i møltiplæyer Lenke til kommentar
evenandreas Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 RUSE beta er ute nå, det burde du teste ;D Lenke til kommentar
Megaman42 Skrevet 5. desember 2009 Del Skrevet 5. desember 2009 LITT eldre enn 2005, men sier bare Heroes of Might and Magic 3. Du kommer virkelig ikke til å angre. Strategi, historie, ekstremt bra musikk osv. Det er et spill som setter fantasien din på prøve med korte historier som dukker opp her og der. En klassiker! Lenke til kommentar
NothgaliC Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 supreme commander og forged alliance Lenke til kommentar
Twinny Skrevet 6. desember 2009 Del Skrevet 6. desember 2009 (endret) Command and Conquer 3 + Kane's Wrath expansion. World in Conflict. Company of Heroes. Red Alert 3. Empire: Total War. Supreme Commander. Sins of a Solar empire. <-- Anbefales på det sterkeste! Civilization 4. Galactic Civilizations 2 Age Of Empires 3 (Har ikke spillt dette, anbefaler utifra de opplevelsene jeg hadde med Age Of Empires 2.) Og si farvell til alt sosialt liv de neste par årene hvis du er som meg og liker å bli involvert i online-samfunnet til hvert spill. Endret 6. desember 2009 av Twinny Lenke til kommentar
Sheldon C Skrevet 8. desember 2009 Del Skrevet 8. desember 2009 Gammelt spill men fremdeles meeget spillbart. Total Annihilation Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 11. desember 2009 Del Skrevet 11. desember 2009 Ingen som har anbefalt anno serien enda?? Både anno 1701 og Anno 1404 er råbra, selv foretrekker jeg den nyeste, altså 1404. Hvis du liker å sitte i timesvis å bygge et velfungerende samfunn som er velbalansert i inntekt og produksjon, bør du prøve det! Ellers har jeg ingenting å utsette på de som allerede er blitt anbefalt! Lenke til kommentar
Heradon Skrevet 15. desember 2009 Del Skrevet 15. desember 2009 Command & Conquer: Generals Command & Conquer: Red Alert 2 Supreme Commander Age of Empires 2 Conquers Sid Meiers: Civillization 2 Settlers 4 Sudden Strike 2 World In Conflict Starcraft Rome Total War Medieval 2 Total War (Med Stainless Steel mod) Empire Total War Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå