Gjest Slettet-Kk6k2E8K Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hei På min HAF922 kommer en kabel med 2 like connectorer navngitt AC'97 og Azelia HD connector. Søker etter et sted å koble dem til på Gigabyte P55 UD4P og finner......NADA (ingenting). Noen tips her ? Så videre: På Gigabyte korter er det en tilkobling for "F_PANEL" som virker tillitsvekkende. Den har en rekke grupperinger av pins som jeg tror kan passe med 3 connectorer fra HAF 922: Power SW 2 pins connector - virker grei ifølge nedenstående. Power LED- og Power LED+ er også greie - (PPP) HDD Led er sannsynligvis HDD activity - men heller safe than sorry her..... Plug layout ABCD__SSSS HHRRII_PPP Der AB er Message/Power Sleep LED, med A som Msg+ CD er Power Switch C = PW+ HH er Hard drive activity LED med 1. H som HD+ RR er Reset switch med siste R som RES+ II er Chassis intrusion detection med hhv CI- og CI+ i den rekkefølgen. PPP er Power LED. Noen som kan bekrefte ? Tusen takk for all mulig hjelp og støtte. hilsen Amund Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Hei På min HAF922 kommer en kabel med 2 like connectorer navngitt AC'97 og Azelia HD connector. Søker etter et sted å koble dem til på Gigabyte P55 UD4P og finner......NADA (ingenting). Står garantert i manualen hvor den er plassert på hk, men la gå (lys grønn 10-pin (9) kontakt rett bak Audio/speaker panel) (velg en, fleste bruker nok Azelia HD) edit, bilde-cut er forresten hentet her Endret 25. november 2009 av Mekkus Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Kk6k2E8K Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Takk (så også i manualen det du sier - det er bare at jeg harter å lese manualer.....) vet du også hvordan POWER SW altså power switch skal sitte ? den er angitt med en + pol og en - pol slik som er vanlig men det fremkommer ikke av dokumentasjonen hva som er + og - på pluggen til Coolmaster..... Takk på forhånd. Amund Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 På mitt Coolermaster er hvite - (og rød, grønn, blå, etc. er + Lenke til kommentar
Mr.M Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 vet du også hvordan POWER SW altså power switch skal sitte ? Den skal sitte på pin 6(+) & 8(-) Det(og resten) fremkommer her; (legg merke til at du teller pin nr. nedenfra opp, ned og opp, osv.) Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Kk6k2E8K Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 mange takk. Det ble løst ! Amund Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå