hakongram Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Lurer på hvordan det er mulig å få lyd ut fra dette skjermkortet...vil gjerne kjøre digital lyd til receiver, for har kun analog 3,5 mm utgang på htpc'en min. Ser at andre skriver at man trenger en spesiell dvi til hdmi adapter fra ati eller noe sånt, men jeg fikk ikke med noe i pakken. Bruker nå en dvi til hdmi kabel for bilde på tv, men altså analog lyd til receiver...vil gjerne ha 5.1...noen som har en enkel løsning ? Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Regner med at du kan høre med ati om de kan sende en overgang Eneste måten du kan få lyd på, er ved å bruke overgangen. Vet ikke om man kan få bilde på tv og lyd til reciever, men kanskje du har reciever med hdmi? da kan det hende man kan skille lyd og bilde der Lenke til kommentar
hakongram Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Har planer om å skaffe meg en ny onkyo receiver med hdmi innganger, så da er det en mulighet ja. Ellers ser jeg ati har et par nye low profile kort ute med hdmi utgang til 4-500,-...så da er jo det en mulighet også ! Men veldig irriterende at jeg absolutt må ha den overgangen Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå