joamar2 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Noen som er god i photoshop, og som er flink til å lage logoer? Jeg har fått i oppgave på skolen og lage en logo til en bedrift som skulle hete Olsen Auto. Bedriften driver utleie av biler. Logoen må inneholde dette navnet. Noen som har noen gode ideer, eller som kan hjelpe meg?. Last evt opp photoshop filen her. Takker på forhånd Endret 25. november 2009 av joamar2 Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har fått i oppgave på skolen og lage en logo til en bedrift som skulle hete Olsen Auto. Nøkkelordet her er jeg, dvs du Lenke til kommentar
joamar2 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Jeg har fått i oppgave på skolen og lage en logo til en bedrift som skulle hete Olsen Auto. Nøkkelordet her er jeg, dvs du jeg spør om noen har ideer, eller om noen kan hjelpe meg! Vet at det er jeg som har fått oppgaven. Du trenger ikke være freidig. Lenke til kommentar
Louigi Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Noen som er god i photoshop, og som er flink til å lage logoer? Jeg har fått i oppgave på skolen og lage en logo til en bedrift som skulle hete Olsen Auto. Logoen må inneholde dette navnet. Noen som har noen gode ideer, eller som kan hjelpe meg?. Last evt opp photoshop filen her. Takker på forhånd Hva slags bedrift er det snakk om? Siden den heter auto, så tenker jeg det har noe med biler å gjøre? Lenke til kommentar
joamar2 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Ja, en bilbedrift som leier ut biler Lenke til kommentar
camillahelene Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tenkte kanskje det kunne være en idet å bruke ett bilhjul som O-en i Olsen ? =) Bare en liten ide:P Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Tenkte kanskje det kunne være en idet å bruke ett bilhjul som O-en i Olsen ? =)Bare en liten ide:P Første som slo meg når jeg leste navnet også. Lenke til kommentar
Ståle Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) edit: fixed Endret 25. november 2009 av Ståle Lenke til kommentar
Sigurdl Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Vil foreslå at du heller begynner på noko sjølv så kan folk her inn veilede deg videre om korleis dei syntes det burde vere. Då blir det at du lagar det og folk her hjelpar deg istadenfor at nokon her lagar det og du "hjelper" dei Lenke til kommentar
joamar2 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Her har jeg laget noen foreløpig. Noen som har noe å tilføye? Noe jeg burde gjort annerledes? Endret 25. november 2009 av joamar2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå