Nerdiboy Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg skal ha et lite foredrag om et selv-valgt emne i engelsk på skolen. Jeg trenger tipskilder til hva jeg kan snakke om. Helst ikke noe data relevant, bare så det er sagt... Håper dere kan hjelpe Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 har du noe duinteresserer deg for? det so er lettest å ha fordrag om, de er noe du kan fra før av eller noe du brenner for! I engelsk ville jeg valgt noe som er lett å snakke fritt om.. f.eks noe av det som skjer i samfunnet dag.. også viktig å finne et tem du vilvite mer om, slik at oppgaven blir mer spennde for deg! Lenke til kommentar
Nerdiboy Skrevet 26. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 26. mai 2003 Jeg har tenket hardt i en time snart nå, men kommer ikke på noe! :oops: Jeg kan vel egentlig snakke om alt fra hybelkaniner til plastikposer. Men når jeg finner ut hva jeg vil snakke om dukker det opp et nytt problem: Hvor skal jeg finne info om hybelkaniner? Dette er et foredrag jeg skal ha i morgen så det hadde vert greit å funne noe jeg nesten bare kunne printet ut rett fra internett... (Ja, jeg er lat) Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 finne stoff på nternett ja.. :wink: hehe.. vel det er kjipt når du ikke vet hva du skal skrive om.. Lenke til kommentar
Beanie Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 finne stoff på nternett ja.. :wink: hehe.. vel det er kjipt når du ikke vet hva du skal skrive om.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå