mohansno Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Flere ganger jeg har spilt enspillerdelen i MW2 har spillet og skjermen helt uventet låst seg helt. Det eneste som løste problemet var å bruke svenskeknappen og starte hele maskinen på ny. Utrolig irriterende. Noen som vet hva grunnen kan være? Driver til skjermkortet er oppdatert. Har kjørt på optimal settings, men skjønner ikke at det skal være noe problem. Kjøpte ny maskin for 6 mndr siden som skal være veldig bra spillmaskin: GTX 260 skjermkort, i7 Core hovedkort osv.. Noen har foreslått at det kanskje kan være en skrue løs på noen av komponentene... Når jeg skal spille spillet igjen etter restarten får jeg muligheten til å spille i Safe Mode, noe jeg da velger. Spillet henger seg ikke opp i Safe Mode. Noen som vet hvordan jeg velger å spille i Safe Mode i utgangspunktet? Så slipper jeg å måtte restarte midt i et spennende brett. Har prøvd å høyreklikke på exe-filen men finner ikke noen Safe Mode-mulighet der... Lenke til kommentar
sib Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Long shot: 1. Høyreklikk på MW2 Multiplayer i Steam 2. Trykk "Egenskaper/Settings" 3. Velg "Oppstartkommando" eller noe lignende. 4. Skriv inn "-safemode" 5. Prøv å start spillet Har ikke idé om dette fungerer. Har ikke anledning til å teste. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå