Bikkj1 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Jeg skal til New York en tur rett før jul. Har sjekket litt priser på bærbare PCer der og de ser ut til å være vesentlig lavere enn i Norge, med andre ord burde alt ligge til rette for et godt kjøp. Jeg har funnet ut at det er mulig å bytte til norsk tastatur. To spørsmål: 1) Er det noen ulemper med å kjøpe bærbar i USA? 2) Er det noen som vet om noen bra og billige elektronikksjapper i New York? Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 kjøpe norsk tastatur er 300-800kr ettersom merke, ellers er det lite som skiller de egentlig. du må også bytte ledningen fra strømadapter til veggen som er en 30-40kr. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 og det blir vanskeliger med service, hvis det blir problemer.... Lenke til kommentar
OlaOlablakken Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du har heller ingen rettigheter ihht norsk forbrukerkjøpslov. Lenke til kommentar
-Just-Me- Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 jeg ville så absolutt kjøpt i Norge, med tanke på de nevnte argumentene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå