fahmi123 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Skriv hva dere mener om, Zelda og om dere syntes Zelda er verdens beste spill. Skriv også et spill dere mener er bedre en Zelda og gi en grunn! OBS: Nintendo 64! Endret 25. november 2009 av fahmi123 Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Zelda er ok. Jeg spilte det i 10 min. på Gameboy før jeg sto fast og gav faen. Half Life 2 synes jeg er bedre fordi det er et FPS og jeg liker historien bedre. Lenke til kommentar
Patney Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Zelda er ok. Jeg spilte det i 10 min. på Gameboy før jeg sto fast og gav faen. Half Life 2 synes jeg er bedre fordi det er et FPS og jeg liker historien bedre. Er du et troll? Eh, egentlig er hele emnet dumt. Lenke til kommentar
archongamer Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Zelda er nostalgi og gode følelser, og litt frustrasjon da Følelsen det var å se OoT for første gang kan knapt beskrives, og kommer nok til å stå som en påla som noe av det største innen spill jeg har prøvd. At det er vedrens beste spill vet jeg ikke helt, og klarer vel egentlig ikke putte ett spill på toppen og si det er mye bedre enn de andre der oppe. En Zelda som er verdens beste derimot, er hunden min Zelda Lenke til kommentar
fahmi123 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Zelda er ok. Jeg spilte det i 10 min. på Gameboy før jeg sto fast og gav faen. Half Life 2 synes jeg er bedre fordi det er et FPS og jeg liker historien bedre. Er du et troll? Eh, egentlig er hele emnet dumt. Hvorfor? Alle har forskjellige meninger? treninger ikke å komme her å leike deg liksom. Lenke til kommentar
Zhaka Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) For min del er de beste Zelda-spillene Wind Waker og Twilight Princess. Jeg liker veldig godt spilldesignet - et adventurespill med masse rollespillelementer og frihet i. Kampsytemet er mye bedre enn i f.eks Oblivion. Jeg har også kost meg med alle andre spillene. Synes muligens det er litt overdrivelse å si at Ocarina of Time er helt feilfritt og tidenes beste spill gjennom tidene, men et veldig bra spill er det uten tvil. Zelda er ok. Jeg spilte det i 10 min. på Gameboy før jeg sto fast og gav faen. Half Life 2 synes jeg er bedre fordi det er et FPS og jeg liker historien bedre. Etter min mening er Zelda-spillene og Half-Life-spillene så vidt forskjellige spill at de ikke kan sammenlignes. Begge har sine fordeler, og jeg har gode minner fra begge. Endret 25. november 2009 av ShakaZulu28 Lenke til kommentar
Joakim vas Normandy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Absolutt ikke. Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Er du et troll? TS stiller et spørsmål og legger opp til en diskusjon. Hvorfor regnes min personlige mening som trolling, og hva legger du i begrepet..? Etter min mening er Zelda-spillene og Half-Life-spillene så vidt forskjellige spill at de ikke kan sammenlignes. Begge har sine fordeler, og jeg har gode minner fra begge. Ja, det er jeg enig i. De kan ikke sammenlignes på noen sett og vis som jeg kan komme på, egentlig, men som sagt liker jeg HL bedre. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Husker intromusikken på Oot! Gåsehud til de tusener! Også Majoras Mask som var evig undervurdert! *mimremimre* Zelda er kanskje ikke dagens beste serie, men gjennom hele spillhistorien er den en sterk kandidat Lenke til kommentar
Morgh Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 kanskje jeg har gått glipp av noe hvis jeg aldri har tatt meg bryet til å spille meg gjennom noen av Zelda spillene? har kanskje testet det i et par timer midgame hos en kompiss en gang. thats it. ble ikke så veldig inponert, men det kan kanskje ha noe med at jeg ikke fikk satt meg inn i noe historie? Lenke til kommentar
CypheroN Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Zelda er ok. Jeg spilte det i 10 min. på Gameboy før jeg sto fast og gav faen. Half Life 2 synes jeg er bedre fordi det er et FPS og jeg liker historien bedre. 10 minutter med spilling, fint vurderings-grunnlag, hehe. Zelda: Ocarina of Time er mitt favorittspill ever. Lenke til kommentar
Nacky Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Ja Zelda OoT er tidenes beste spill Lenke til kommentar
Krillekongen Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 10 minutter med spilling, fint vurderings-grunnlag, hehe. I know Lenke til kommentar
barin Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Personlig synest jeg Legend of Zelda: a Link to the Past er best men ja OoT er en god nr 2 om noen Zelda spill ligger på toppen all time er jeg ikke enig i, mulig jeg begynner å bli gammel men ingen spill jeg har spillt har vært mer nyskapende og revolusjonerende enn Dungeon Keeper Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Zelda OoT og Majoras Mask er vel helt vel kanskje de beste spillene jeg har spilt. Var ganske ung da, men såå mange følelser knyttet til de spillene at det skulle ikke vært lov. Lages ikke spill på slikt nivå idag. Lenke til kommentar
michael691 Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Et av de beste spilla uten tvil. Beste spilla jeg har spilt er Mw2, MM og OoT, Fallout 3, MGS 3 og 4. Selv er jeg litt lei av Zelda. Siden det var så bra at jeg spilte det alt for mye, og runda det alt for mange ganger. Lenke til kommentar
NoTrace Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Om det er det beste vet jeg ikke, men det er det som bringer frem flest gode minner, og en herlig følelse i kroppen når jeg tenker på det. Zelda Ocarina of Time, er nok det spillet jeg har gledet meg mest over. Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Ocarina of Time er tidenes spill, med Shenmue 2 på en god andre plass hos meg Lenke til kommentar
Rottenspacehead Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 (endret) Ser det bare handler om N64 (ikke at det forandrer noe spesielt på rekkefølgen). Zelda OoT var vel det aller beste, med spill som goldeneye,banjo and kazooie, donkey kong 64, mario kart, Zelda majoras mask osv tett bak. selvfølgelig min mening Endret 2. desember 2009 av RockyIII Lenke til kommentar
NoNamesLeft Skrevet 2. desember 2009 Del Skrevet 2. desember 2009 Sitter akkurat nå å spiller Zelda OoT! Det er etter min menig ett av de beste spillene som er laget! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå