Gå til innhold

Zelda det beste spillet gjennom historien?

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Zelda er nostalgi og gode følelser, og litt frustrasjon da :p

Følelsen det var å se OoT for første gang kan knapt beskrives, og kommer nok til å stå som en påla som noe av det største innen spill jeg har prøvd.

At det er vedrens beste spill vet jeg ikke helt, og klarer vel egentlig ikke putte ett spill på toppen og si det er mye bedre enn de andre der oppe.

En Zelda som er verdens beste derimot, er hunden min Zelda :love:

Lenke til kommentar
Zelda er ok. Jeg spilte det i 10 min. på Gameboy før jeg sto fast og gav faen. Half Life 2 synes jeg er bedre fordi det er et FPS og jeg liker historien bedre.

Er du et troll?

Eh, egentlig er hele emnet dumt.

Hvorfor? Alle har forskjellige meninger? treninger ikke å komme her å leike deg liksom.

Lenke til kommentar

For min del er de beste Zelda-spillene Wind Waker og Twilight Princess. Jeg liker veldig godt spilldesignet - et adventurespill med masse rollespillelementer og frihet i. Kampsytemet er mye bedre enn i f.eks Oblivion. Jeg har også kost meg med alle andre spillene. Synes muligens det er litt overdrivelse å si at Ocarina of Time er helt feilfritt og tidenes beste spill gjennom tidene, men et veldig bra spill er det uten tvil.

Zelda er ok. Jeg spilte det i 10 min. på Gameboy før jeg sto fast og gav faen. Half Life 2 synes jeg er bedre fordi det er et FPS og jeg liker historien bedre.

Etter min mening er Zelda-spillene og Half-Life-spillene så vidt forskjellige spill at de ikke kan sammenlignes. Begge har sine fordeler, og jeg har gode minner fra begge.

Endret av ShakaZulu28
Lenke til kommentar
Er du et troll?

TS stiller et spørsmål og legger opp til en diskusjon. Hvorfor regnes min personlige mening som trolling, og hva legger du i begrepet..?

Etter min mening er Zelda-spillene og Half-Life-spillene så vidt forskjellige spill at de ikke kan sammenlignes. Begge har sine fordeler, og jeg har gode minner fra begge.

Ja, det er jeg enig i. De kan ikke sammenlignes på noen sett og vis som jeg kan komme på, egentlig, men som sagt liker jeg HL bedre.

Lenke til kommentar

kanskje jeg har gått glipp av noe hvis jeg aldri har tatt meg bryet til å spille meg gjennom noen av Zelda spillene?

har kanskje testet det i et par timer midgame hos en kompiss en gang. thats it. ble ikke så veldig inponert, men det kan kanskje ha noe med at jeg ikke fikk satt meg inn i noe historie?

Lenke til kommentar

Personlig synest jeg Legend of Zelda: a Link to the Past er best :thumbup:

men ja OoT er en god nr 2 ;)

om noen Zelda spill ligger på toppen all time er jeg ikke enig i, mulig jeg begynner å bli gammel men ingen spill jeg har spillt har vært mer nyskapende og revolusjonerende enn Dungeon Keeper :new_woot:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...