fighting69th Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei! Har satt sammen noen gamle komponenter for å sette opp en maskin som spillserver (AvP2) for meg og kompiser,men nå gir jeg snart opp. Jeg får ikke aktivert AGP på mitt HK. Den er aktivert i BIOS,men når jeg kjører dxdiag så finner den ut at AGP ikke er på.Har deaktivert den i BIOS også, men ingen forskjell. Har også prøvd all verdens drivere,men samme sak: Når jeg prøver starte spill får jeg beskjed om "could not start d3d emulation". Så vidt jeg har klart å finne ut har dette sammenheng med at agp ikke er aktivert. Som det står i topic så er HK: Asus cuv4x (Bios er oppdatert) Grafikkkort: Hercules 3D Prophet 4500.Er det jeg som gjør noe fundamentalt feil her? Alt jeg har gjort er å plugge delene sammen og installert XP. Håper noen kan hjelpe. Lenke til kommentar
fighting69th Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Ingen som har et lite forslag en gang? Lenke til kommentar
darkfury Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 jeg vet at ett av mine hk, p4b533, nektet å boote med det skjermkortet, asus sier det er på grunn av at kyrobrikken er så fersk at det er masse bugs. kanskje derfor den er død igjen? Lenke til kommentar
fighting69th Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Takk for innspill! Nå er jo ikke kyro-brikken så veldig fersk lengre,men det kan vel rett og slett hende at de bare ikke vil funke i lag. Siste driveren til kyroII kom i oktober i fjor, skulle tro de hadde klart å fiksa dette til da for HK er jo temmelig gammelt nå. Får vel heller bare finne meg et annet grafikkort å putte inn. Litt surt å bare måtte kassere hercules'n.. Lenke til kommentar
Bach Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 http://www.pvr-extremist.com/ Kanskje du finner noe brukbart i faq'en. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå