Gå til innhold

Asus cuv4x/Hercules 3DProphet 4500=ingen AGP

Anbefalte innlegg

Hei! Har satt sammen noen gamle komponenter for å sette opp en maskin som spillserver (AvP2) for meg og kompiser,men nå gir jeg snart opp. Jeg får ikke aktivert AGP på mitt HK. Den er aktivert i BIOS,men når jeg kjører dxdiag så finner den ut at AGP ikke er på.Har deaktivert den i BIOS også, men ingen forskjell. Har også prøvd all verdens drivere,men samme sak: Når jeg prøver starte spill får jeg beskjed om "could not start d3d emulation". Så vidt jeg har klart å finne ut har dette sammenheng med at agp ikke er aktivert. Som det står i topic så er HK: Asus cuv4x (Bios er oppdatert) Grafikkkort: Hercules 3D Prophet 4500.Er det jeg som gjør noe fundamentalt feil her? Alt jeg har gjort er å plugge delene sammen og installert XP. Håper noen kan hjelpe. :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Takk for innspill!

Nå er jo ikke kyro-brikken så veldig fersk lengre,men det kan vel rett og slett hende at de bare ikke vil funke i lag. Siste driveren til kyroII kom i oktober i fjor, skulle tro de hadde klart å fiksa dette til da for HK er jo temmelig gammelt nå. Får vel heller bare finne meg et annet grafikkort å putte inn. Litt surt å bare måtte kassere hercules'n..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...