GL1992 Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 hei tenkte at noen av dere har vesentlig mer greie på data enn meg, så hadde vært takknemlig for hjelp til dette:) har planer om å kjøpe meg en laptop, helst 16"(?) denne skal brukes til skole og litt "hobby-gaming" (sitter ikke timesvis hver dag med de nyeste spillene, hovedsaklig call of juarez bound in blood og css) satser på en pris rundt 6k men hadde vært gøy med noe lavere ^^, dersom dere vet om en nettside som selger pcer uten OS, hadde det også vært greit(utenom multicom) fordi jeg har Windows 7 professional 64bits liggende Lenke til kommentar
GL1992 Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 har sett litt på denne foresten : http://www.netonnet.no/art/data/laptop/lap...8125641,3003%29 hadde denne fungert til mitt bruk? (A) Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Skjermkortet kunne vært bedre, men jeg tror at den burde passe deg greit Men ikke forvent noe super grafikk på nyere spill (CSS burde gå...) Lenke til kommentar
GL1992 Skrevet 26. november 2009 Forfatter Del Skrevet 26. november 2009 hd4650, greit skjermkort det eller? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Til å være laptop ja! =) Har ikke fulgt helt med på grafikk fronten når det gjelder laptop, så jeg er kanskje ikke den beste å høre på.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå