zeezy Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 har en gammel pc, med 256 mb RAM ca. 400 mhz og ikke 3d kompatibelt skjermkort, ikke fungerende cd-rom, og har fått meg en ny en og vil kanskje selge den gamle, i deler eller hel, men kan også brukes til noe annet, visst det er mulig, hadde tenkt meg en server men kan ikke sette opp internett-tilkoblinga uansett, noen tips any1? Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 For det første får du IKKE solgt den.. Den kan ikke brukes til noe og er forfredig utdatert.. Når det gjelder å bruke den til noe, så blir det litt vanskelig. Du kan nok sette den opp som en torrent server med linux (dette krever nett tilgang) Evt så kan den være filserver.. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-77do0b Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Drep harddisken og hiv den i el-returkontaineren. Lenke til kommentar
Brotato Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 har sett det er noen folk på "ønsket kjøp" som vil ha pcer, samme om de funker eller ikke... Lenke til kommentar
Cundou Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Får spørre dem om de vil kjøpe den EDIT: Eller gi den til Nopros! Endret 25. november 2009 av Cundou Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Her trur ikke du vil ha den altså den er fra 1998 (skjermen ihvertfall, men den får du ikke!) Lenke til kommentar
saladin waits for alice Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Behold den som minne Lenke til kommentar
Nopros Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 trur ikke du vil ha den altså den er fra 1998 (skjermen ihvertfall, men den får du ikke!) RAM kunne man jo alltids trengt. Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Behold den som minne er ikke mye jeg husker fra tiden jeg brukte den (bortsett fra da den bærbare min kræsjet og jeg MÅTTE bruke den) var veldig lite da vi fikk den og gjorde egentlig ikke mye med den, og det lille jeg gjorde har jeg glemt Lenke til kommentar
zeezy Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 trur ikke du vil ha den altså den er fra 1998 (skjermen ihvertfall, men den får du ikke!) RAM kunne man jo alltids trengt. vel, trur egentlig at det ikke er kompatibelt med det andre i prosjektet, det er noe du må tenke på også, puttet noe som ikke sku i den pcen med de delene en gang, akkurat da skulle jeg ønske jeg ikke hørte så godt, var ikke en vanlig lyd og ihvertfall ikke god, det forsto jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå