Gå til innhold

blir disconnected fra cs:source/1.6

Anbefalte innlegg

ca 4-5min etter at jeg har koblet til en server får jeg opp "warning, connection problem" oppe til høyre - har en 16mbit fra telenor hvor jeg får ca reelt 6mb(trådløst) - har latency på ca 20-60 på europeiske servere den korte tiden jeg får spilt.

Hva kan være problemet? har nyeste nettverkskort-driverene..

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ca 4-5min etter at jeg har koblet til en server får jeg opp "warning, connection problem" oppe til høyre - har en 16mbit fra telenor hvor jeg får ca reelt 6mb(trådløst) - har latency på ca 20-60 på europeiske servere den korte tiden jeg får spilt.

Hva kan være problemet? har nyeste nettverkskort-driverene..

er sikkert noe med internettet ditt, ikke spillet, det er konfigurert til å advare deg om når det har mistet tilkoblinga, "erroren" "connection problem" er ikke en feil i filene eller kodinga men med internettet, sjekk det, og så kan du kanskje få det til funke, men det er IKKE noe problem med spillet. men, det kan også være at antivirus eller liknende forårsaker det, så er en god grunn til å sjekke ALT, bortsett fra spillet

Lenke til kommentar

spiller også et mye eldre spill fra 1998 som heter Starsiege Tribes, pingen ligger på ca 40 - her blri jeg ikke disconnected, men får såkalte "lag-spikes" til ca 200 i et sekund og så blir alt fint igjen.

PCen er splitter ny(phenom 955 3.2ghz, 5850, 4gig kingston 1600mhz minne osv)....

Har unblocket spillene fra antiviruset som fulgte med XP og det skal ikke ha noe med det å gjøre tror jeg.

Burde jeg bytte til NGT? Har selv Telenor 3mbit hjemme(bor på hybel) og hadde aldri disse problemene der, men det skal da sies at jeg hadde kabel inn i pcen til nettet, nå sitter jeg på trådløst. Muligens der feilen ligger?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...