las^se Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hei, Ønsker å fremkalle bilder i 13x18,som i seg selv ikke er særlig spesielt. Det som er spesielt er at jeg ønsker å ha foto på begge sider. Eneste leverandøren jeg har funnet er apple, men disse er avsindig dyre. Er det noen andre alternativer der ute? på forhånd takk! Lenke til kommentar
k-ryeng Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Den "billige" løsningen på dette, og trolig den beste rent kvalitetsmessig, er å få printet to bilder og lime dem sammen etterpå. Dersom du er redd for nøyaktigheten, kan du få printet bildene i 15x20 med en kant rundt, og skjære til slutt. Bare sørg for å ha en bleed på 2-3-4mm (at bildet går litt utenfor der du skal skjære) slik at du kan tillate deg litt slingring på skjæringen. Lenke til kommentar
las^se Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Den "billige" løsningen på dette, og trolig den beste rent kvalitetsmessig, er å få printet to bilder og lime dem sammen etterpå. Dersom du er redd for nøyaktigheten, kan du få printet bildene i 15x20 med en kant rundt, og skjære til slutt. Bare sørg for å ha en bleed på 2-3-4mm (at bildet går litt utenfor der du skal skjære) slik at du kan tillate deg litt slingring på skjæringen. Takk for tipset. Jeg er fortsatt ute etter å vite om det finnes noen som fremkaller bilder tosidig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå