Gå til innhold

Hjelp: Tosidig fotofremkalling

Anbefalte innlegg

Hei,

Ønsker å fremkalle bilder i 13x18,som i seg selv ikke er særlig spesielt. Det som er spesielt er at jeg ønsker å ha foto på begge sider.

Eneste leverandøren jeg har funnet er apple, men disse er avsindig dyre. Er det noen andre alternativer der ute?

på forhånd takk!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Den "billige" løsningen på dette, og trolig den beste rent kvalitetsmessig, er å få printet to bilder og lime dem sammen etterpå. Dersom du er redd for nøyaktigheten, kan du få printet bildene i 15x20 med en kant rundt, og skjære til slutt. Bare sørg for å ha en bleed på 2-3-4mm (at bildet går litt utenfor der du skal skjære) slik at du kan tillate deg litt slingring på skjæringen.

Lenke til kommentar
Den "billige" løsningen på dette, og trolig den beste rent kvalitetsmessig, er å få printet to bilder og lime dem sammen etterpå. Dersom du er redd for nøyaktigheten, kan du få printet bildene i 15x20 med en kant rundt, og skjære til slutt. Bare sørg for å ha en bleed på 2-3-4mm (at bildet går litt utenfor der du skal skjære) slik at du kan tillate deg litt slingring på skjæringen.

Takk for tipset. Jeg er fortsatt ute etter å vite om det finnes noen som fremkaller bilder tosidig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...