Sacho_chan Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Jeg vet ikke om dette er riktig plass å sette dette, så bare beklager hvis det er feil. For de som vet om japan er det slik at på valentines dagen gi jentene sjokolade til gutten de liker. Det er en tradisjon. (Men man blir jo ikke tvonget til det da ) Jeg har lyst å "Lage" sånn japansk sjokolade, men har verken oppskrift elr vet ikke hvordan det gjøres :S Jeg vet ikke om de lager sjokoladen fra bunden av elr om de bare smelter masse sjokolade og lager eks. noe kult av det ;S Noen som vet noe? Noen som kan hjelpe? :S Takk uansett! ^^ Ps. Beklager skrivefeil hvis det er. Endret 25. november 2009 av Sacho_chan Lenke til kommentar
Liberalistiske Samebror Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Lage sjokolade fra bunnen av er mye jobb så det tviler jeg på, men smelte sjokolade går forsåvidt fort å gjøre og du kan få lagd mye fint av det også Lenke til kommentar
Sacho_chan Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Lage sjokolade fra bunnen av er mye jobb så det tviler jeg på, men smelte sjokolade går forsåvidt fort å gjøre og du kan få lagd mye fint av det også Nice, takk ^^ Har du noen tips på hvordan/hva man kan lage? ^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå