Arthemax Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Har en Syncmaster 226BW som jeg gjerne vil feste i en skjermarm, men det jeg finner av skjermarmer på norske nettbutikker er for det meste av typen man fester i veggen. Har sett noe på utenlandske nettsider, og funnet f.eks. EVO og 7Flex, som ser veldig lovende ut. Vet dere om jeg kan få kjøpt dette eller lignende i Norge? Jeg vil helst ha 40+ cm horisontal reach og mulighet til å feste i bordkant. Lenke til kommentar
cruzader Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 amentio fører newstar og ergotron, de er ledende på sånt utstyr. har ikke de akkurat lengden/høyden du vil ha selger de alt av ledd og deler løst så du kan bytte ut eller legge til ledd på armen for perfekt høyde for det du vil ha. Lenke til kommentar
Arthemax Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Newstar sine D100 og D940 så bra ut, men det var bare de sære modellseriene som hadde løse deler å sette sammen. Hos Ergotron var det ikke noe som fristet. Alt i alt regner jeg med å gå for 7flex, den har god rekkevidde og klarer skjermen min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå