fsx Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) hei jeg tekte og reformantere pc den pc heter acer med windows xp jeg tenkte på om jeg kune få hjelp til og reformantere pc Endret 25. november 2009 av fsx Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Bare sett inn XP disken, og følg det som står. Du vil få opp valg om å formatere der. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Bare sett inn XP disken, og følg det som står. Du vil få opp valg om å formatere der. ok men jeg tenkte krisegjenoprete uten cd Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Hvis det er en litt nyere model (2-3år) så er det trolig en partisjon på harddisken som hjelper deg. Denne startes enda via oppstarts CD, eller (alt+)F8-10. Bare å prøve seg fram, det står som regel i oppstarten Lenke til kommentar
fsx Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Hvis det er en litt nyere model (2-3år) så er det trolig en partisjon på harddisken som hjelper deg. Denne startes enda via oppstarts CD, eller (alt+)F8-10. Bare å prøve seg fram, det står som regel i oppstarten alt+F8 eller alt+10 og alt+11 funka ikke Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Du må trykke mens PCen starter opp/reboot. Lenke til kommentar
fsx Skrevet 25. november 2009 Forfatter Del Skrevet 25. november 2009 Du må trykke mens PCen starter opp/reboot. jeg gjorde det Lenke til kommentar
bIsk0p Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Mulig at Alten ikke skal trykkes ned. Jeg husker ikke hvordan acer har satt det opp.. Lenke til kommentar
AvidGamer Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nei, "alt" knappen skal ikke trykkes. På min Toshiba må jeg holde ned "C" knappen under oppstart. Det er sikkert noe slikt med din og, men hvilket knapp Acer bruker vet jeg ikke. Lenke til kommentar
Chavalito Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Du må trykke mens PCen starter opp/reboot. jeg gjorde det På mange Acer maskiner er det Alt+F10 du må trykke. Hold nede Alt tasten og trykk flere ganger på F10 knappen med det samme du ser Acer logoen. Dette virker på madamen sin Aspire 5920G maskin. Du bør da få fram Acer eRecovery som tilbakestiller maskin til slik den var da du fikk den. Endret 25. november 2009 av Chavalito Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå