KongRudi Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Kilde: NeoGAF Bad news for all traders and users with multiple PS3s, SCE have changed their Terms of Service to allow only up to 3 PS3s on one account. Traders beware, you can only share games on up to three PS3s now, users with share groups will also be affected. Users with >3 systems activated should be safe, however if one system is deactivated, it can no longer be activated again. Quote from the TOS: In-game items or content that you have purchased may be downloaded from PlayStation®Store. Pursuant to the particular terms of use that govern a specific in-game item or content you have purchased, you may use that item or content on up to three (3) different PlayStation®3 systems that have been activated for your account. You may deactivate or activate specific PlayStation®3 systems, as long as the maximum activated number of PlayStation®3 systems for your account at any given time is three (3). * The first category, called Network Content, can only be accessed by one activated PlayStation®3 system per day and only by the account through which the Network Content was purchased. Network Content cannot be used on two different PlayStation®3 systems within a twenty-four (24) hour period. * The second category, called Local Content, once installed on a PlayStation®3 system by the account that purchased it, can be accessed by other accounts on that same PlayStation®3 system. Nå kan du bare innstallere på 3 forskjellige PS3'er totalt. Lenke til kommentar
IcedInsanity Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Greit for meg, anngår ikke meg så Lenke til kommentar
UrgeLoL Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 Nei, de gjør ikke det ser de ut som. Lenke til kommentar
Szmekken Skrevet 26. november 2009 Del Skrevet 26. november 2009 Ser ikke noe galt i å gjøre dette fra Sonys side. Jeg tror imidlertid ikke tid er juridisk i stand til å la det gjelde for produkter som er kjøpt før endringen av vilkårene. Lenke til kommentar
chainch0mp Skrevet 27. november 2009 Del Skrevet 27. november 2009 Nei, de gjør ikke det ser de ut som. Håper de holder seg på 5. Ikke at jeg gamesharer, men det kan jo hende jeg kjøper en ny eller den gamle kræsjer, og da vil jeg ikke ha trofêene jeg har opparbeidet meg Hadde oss "lovlige spillere" kunnet utvide utover de 5 aktiverte maskinene hvis noe uforutsett skulle skje, som at ps3'en krasjer fem ganger og må byttes ut, hadde det vært en gedigen Har litt angst for at det kan skje. En venn av meg fikk nylig YLOD.. Skulle vært som på boxen. Der kan du laste ned profilen din på et uendelig antall xboxer, og selv om du ikke kan spille single player etc på ting en annen profil på din xbox har(hvis den tilhører en annen og har blitt lastet ned på din(i min erfaring iaf. hmm... det høres nesten ut som ga.... :-P) så kan du iaf ta med deg profilen din til kameraten din og spille sammen der. Eller... Går det an på ps3? Lenke til kommentar
KongRudi Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Tror ikke at trofe'ene forsvinner. Tror problemet du tenker på er at det kan bli problematisk med gamesaves, ved bytte av PS3'er. Gamesaves låses veldig ofte til maskinen, slik at ikke folk skal bytte dem. Det er opp til hver enkelt utvikler om de krysser av haken om savestate'n ikke skal kunne eksporteres til andre enn din egen PS3, eller ikke. Personlig synes jeg at alt for mange tar i bruk savestate-låsingen til hardware. Du kan ta med deg spill-profilen til kameraten din og spille sammen på hans PS3, men de aller fleste multiplayerspill benytter bare at ett PSN-ID er inlogget på en maskin, på en gang. Det er noen få spill som støtter innlogging av flere, så det er ikke umulig. Dersom du laster ned ett spill som du har kjøpt på kameraten din sin maskin med ditt PSN-ID, vil dette telle nedover fra dine 5 sikkerhetskopier, så da vil du bare kunne innstallere spillet på 3 andre maskiner. Tror den strengeste gamesharing-beskyttelsen som utviklerene har tatt i bruk, er at du må vente i 24 timer for å kunne spille spillet på en annen PS3. Tror nedlastnings-Warhawk er slik. Endret 28. november 2009 av KongRudi Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå