Gå til innhold

Hvordan får jeg til dette?

Anbefalte innlegg

Heisann. Jeg har et webprosjekt på skolen nå og jeg trenger litt hjelp. Jeg bruker HTML, og dreamweaver. Jeg kan ikke koding, så vi bruker "design"-funksjonen på dreamweaver. Men jeg lurer på hvordan jeg får til og lage et felt hvor jeg kan trykke til venstre og høyre for å vise en liten side, inne i hovedsiden uten å forlate den, en liten infoside. Jeg tror dere forstår det mye bedre hvis jeg viser dere Coda laget av Panic.

Noen som kan hjelpe? :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
//

// CodaEffects.js - © 2007 Panic, Inc.

//

// Used to scroll our tabbed view, display our download popup, and display the giant dialog.

// Requires: Effects.js

//

// Not for redistribution.

Man kan gjøre alt dette med jQuery og jQuery UI, og sannsynligvis alle andre åpne javascriptrammeverk.

-C-

Endret av ChristianW
Lenke til kommentar

Men hvis jeg vil ha en bildefremvisning hvor jeg kan trykke på bildet som er forstørret på siden og komme til neste bilde da? Det som skjer nå er at jeg må trykke på bildet for å komme ut av det og så trykke på et nytt bilde.. det hadde vært greit å bare trykket på bildet for å komme til neste uten å gå inn og ut. Det burde vel være rimelig simpelt?

Lenke til kommentar

Igjen snakker vi om javascriptløsninger eller annen koding. Ligthbox, Thickbox eller Highslide er mulige javascriptløsninger.

Så rimelig simpelt er det ikke, men løsninger er mer eller mindre ferdige for implementering.

Uansett må du nok ut av designvisning, og skrive kode manuelt.

Endret av Bolson
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...