Gå til innhold

Thermaltake 400W strømforsyning - er den ålright, eller?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
"butikken" er en leilighet som føles som et kidnappers hide out i verste delen av Oslo.

 

Selv har jeg dårlig erfaring med amraam....

 

Hvordan har du dårlige erfaringer med dem?

 

Skal bare kjøpe en strømforsyning, da, og det er ikke et veldig typisk garantiprodukt, men ble i tvil likevel...

 

Noen som har erfaringer med Amraam?

 

Hvis det ikke blir Amraam så kjøper jeg kanskje denne:

 

http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...ID=&GrpID=&s=sr

 

Yter den greit? Støy er ikke et stort problem da jeg tipper jeg prøver meg på en 7v mod. Er det mulig for en helt nybegynner? Evt kjenner jeg en som er utdannet elektriker, så han kan sikker fikse det lett.

Det som er viktig er at den yter det den skal slik at den ikke stopper overklokking. Vil ha det stabilt...

 

Evt er denne bedre? Men synes nok at 320watt blir for lite

 

Lepont strømforsyning, 320W, ATX12V/P4 SF320TSD , 2 vifter (koster 399kr)

Lenke til kommentar

var i ferd med å bygge min første Pc, hadde ALT klart manglet bare en prosessor, siden det var utsolgt på den nettbutikken jeg kjøpte andre delene på (og de fleste andre), så gikk jeg for Amraam fordi det lå i Oslo og de hadde visst P4 2,53ghz på lagret.

 

Jeg la en bestilling på mandag, litt mail frem og tilbake, og pakka skulle hentes fredag ble avtalt. Dro dit fredagen undrende, så meg rundt fant ingen butikken, gikk dit amraam skulle være, spurte litt rundt og ble vist til blokka deres.

Ringte på, gikk inn, ringte på naboen (fordi jeg trodde dem var der) og fant endelig fram til amraam...

inne i det trange lokalet deres venta jeg i halvtime fordi det bare var en som jobba der pr nu, og han betjente en fyr som ikke kunne dritt om data og skulle oppgradere den etter hans ønske.

 

Når han dro, komme mannen til meg og sier at han er tom for 2,53ghz... HVA??? jeg hadde jo bestillt en!!! Mannen unnskyldte seg og sa at han hadde 2.4ghz 400fsb, noe jeg ikke ville ha i det hele tatt. Dette syntes jeg drit dårlig gjort av dem... love noe og bryte avtalen!

 

Heldigvis fant jeg ut at komplett på stovner hadde en igjen, og den klarte de å holde av til meg, også hentet jeg den på lørdag, la til 300kr, men...

 

Hva har jeg lært i livet? Ikke handle hos Amraam, databutikken og pcutstyr, Handle ALLTID hos MPX, Komplett, netconnections, 3dfxcool og Microplex!! sistnevnte har godteri! :D

Lenke til kommentar
var i ferd med å bygge min første Pc, hadde ALT klart manglet bare en prosessor, siden det var utsolgt på den nettbutikken jeg kjøpte andre delene på (og de fleste andre), så gikk jeg for Amraam fordi det lå i Oslo og de hadde visst P4 2,53ghz på lagret.

 

Jeg la en bestilling på mandag, litt mail frem og tilbake, og pakka skulle hentes fredag ble avtalt. Dro dit fredagen undrende, så meg rundt fant ingen butikken, gikk dit amraam skulle være, spurte litt rundt og ble vist til blokka deres.

Ringte på, gikk inn, ringte på naboen (fordi jeg trodde dem var der) og fant endelig fram til amraam...

inne i det trange lokalet deres venta jeg i halvtime fordi det bare var en som jobba der pr nu, og han betjente en fyr som ikke kunne dritt om data og skulle oppgradere den etter hans ønske.

 

Når han dro, komme mannen til meg og sier at han er tom for 2,53ghz... HVA??? jeg hadde jo bestillt en!!! Mannen unnskyldte seg og sa at han hadde 2.4ghz 400fsb, noe jeg ikke ville ha i det hele tatt. Dette syntes jeg drit dårlig gjort av dem... love noe og bryte avtalen!

 

Heldigvis fant jeg ut at komplett på stovner hadde en igjen, og den klarte de å holde av til meg, også hentet jeg den på lørdag, la til 300kr, men...

 

Hva har jeg lært i livet? Ikke handle hos Amraam, databutikken og pcutstyr, Handle ALLTID hos MPX, Komplett, netconnections, 3dfxcool og Microplex!! sistnevnte har godteri! :D

 

hehe ganske enig,amraam er en ganske "jalla" sjappe,fyren burde skaffe seg ortnlig lokale.

Lenke til kommentar
Hva har jeg lært i livet? Ikke handle hos Amraam, databutikken og pcutstyr, Handle ALLTID hos MPX, Komplett, netconnections, 3dfxcool og Microplex!! sistnevnte har godteri! :D

 

Handla for over 4 K på microplex.. fikk et lite drops

 

*skuff*

 

Kompisen min kjøpte et radeon til 3 K og han fikk med en stor plate med sjoko :p

 

Jon Ivar

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...