Zemeckis Skrevet 26. mai 2003 Del Skrevet 26. mai 2003 Hei Jeg lurer på om jeg skal kjøpe denne: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...28&GrpID=5&s=pl når jeg skal bygge pc,skal bruke den til en xp2500+(Barton) med Abit NF7-S v2.0,hvor langt trur dere at jeg kan komme med denne? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Det der er en veldig god kjøler, i tester har den gitt veldig gode resultater. Beksiden av medaljen er selvsagt at lydnivået kan bli litt for høyt for noen. Jeg tror du vil nå ganske langt med denne ja. Lenke til kommentar
power Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg ville ikke overklokket AMD med luft... Lenke til kommentar
Zemeckis Skrevet 27. mai 2003 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg ville ikke overklokket AMD med luft... Hvorfor ikke?? Lenke til kommentar
Fallingwater Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg ville ikke overklokket AMD med luft...Javel, det var din mening. Men fakta er at AMD kan nå veldig langt på luft, så meningen din er litt på trynet Lenke til kommentar
power Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg bare skrever hva jeg ville/ikke ville gjort.. Jeg sa ikke noe om at det ikke lot seg gjøre.. Og ikke at CPU garrantert gikk til hælvete hvis man overklokker den med luft.. Lenke til kommentar
power Skrevet 27. mai 2003 Del Skrevet 27. mai 2003 Jeg ville ikke overklokket AMD med luft... Hvorfor ikke?? 2 grunner: 1. For å få klokka noe serlig ut av i alle fall min cpu med luft.. Må man opp i noe veldig bråkete.. Og jeg sover i samme rom som pcen. Så jeg prøver å holde støy til et minimum.. (Så langt lommeboken strekker (ikke langt)) 2. Jeg liker ikke støy Lenke til kommentar
Josten Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 Tror ikke din cpu representerer alle AMD cpuer. Swiftech ribbe med papst 27 db 120mm på 80mm funnel, blir ikke så bråkete hvis du kjører den på 5-7v Lenke til kommentar
blackburn Skrevet 28. mai 2003 Del Skrevet 28. mai 2003 XP2500 kan klokkes med luft, og uten at det betyr særlig støy. Det finnes folk her på forumet som har kombinasjonen XP2500 og Silent Breeze (19dB). Selv med den kjøleren greier man å klokke opp endel. (XP2500 kan klokkes opp flere hakk, uten at man trenger å øke vcore, og dermed utvikler man ikke merkbart mere varme). Gå for XP2500, billig og overklokkingsvennlig. Med litt kraftigere luftkjøling, bør du greie å nå 2,3 GHz, noe som med 400MHz FSB tilsvarer langt over XP3200 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå