MB2 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Neste kommer vel på tirsdag hvis jeg ikke tar helt feil. Blir nok en god del flere, heldigvis. Godt å høre, sitter å tripper som en annen idiot for å se mer av norges (dumme) kriminelle. Har heldigvis politiradioen så lenge. Lenke til kommentar
ZivaDavid Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Da er nyeste episode av Politiet 2 ute på denne Youtube-kanalen =) : Zivas Politiet-kanal Lenke til kommentar
MenaceIISociety Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Hei hvordan tar du opp dette og laster det opp på nettet ? Bruker du hardisk opptaker koblet til tven og så laster det over til pcen eller ? Lenke til kommentar
ZivaDavid Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Programmene man tar opp på en dekoder krypteres sånn at man ikke kan overføre dem til PCen. Ikke-viderekommende som meg klarer det i alle fall ikke Må bruke en god gammeldags DVD-opptaker. Lenke til kommentar
Runar Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 "Det er en sånn dyr filtjakke." Jaok. Er det denne? "Nei, den er nok dyrere enn som så." "Det er en sånn veldig dyr filtjakke. Sort." Hahaha, det var genialt, ja. Vil tro hun har et par hundre venninner som kjenner henne igjen og ganske sikkert har latt henne høre det i etterkant. :!: Jeg var 110% sikker på at det var en mannsperson fra områdene rundt Asker og Bærum som var på besøk i Drammen, men mulig jeg tar feil. Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 27. januar 2010 Del Skrevet 27. januar 2010 Da er nyeste episode av Politiet 2 ute på denne Youtube-kanalen =) : Zivas Politiet-kanal TUSEN TAKK for at du legger ut episodene!! Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 30. januar 2010 Del Skrevet 30. januar 2010 Herre, den gamle mannen (dama?) som surra med å skulle ut av det vinduet skulle jo blitt lagt inn et eller annet sted. Tydeligvis ikke helt frisk. "Kan du ikke bare gå ut av døren da?" :!: Lenke til kommentar
ZivaDavid Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Da er gårsdagens episode publisert på YouTube: Politiet 1&2 på YouTube Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Du er kongen. Takk! Lenke til kommentar
Bella86 Skrevet 3. februar 2010 Del Skrevet 3. februar 2010 Takk skal du ha! Knall! Lenke til kommentar
leietakerbombom Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen som vet hvor mange episoder som er i sesong 2? Lenke til kommentar
slipten Skrevet 4. februar 2010 Del Skrevet 4. februar 2010 Noen som vet hvor mange episoder som er i sesong 2? skal sendes 12 episoder totalt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå