slipten Skrevet 30. desember 2009 Del Skrevet 30. desember 2009 Politiet tar pause fram til 26 januar ifølge tv-norge. Jeg synes det er bra at de fokuserer på andre byer enn bare oslo. Det skjer nok av speennde ting andre steder i landet og. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 31. desember 2009 Del Skrevet 31. desember 2009 Bæ bu , bæ bu , bæ bu Poltiet poltiet vi gjør så godt vi kan Poltiet poltiet vi er mange 1000 mann Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 4. januar 2010 Del Skrevet 4. januar 2010 Hei. Ingen som har funnet sesong II på nett? Mvh Robert. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 5. januar 2010 Del Skrevet 5. januar 2010 Nei, eneste jeg finner er noen linker til noe nzb usenet greier jeg ikke forstår mye av. Ikke funnet noe på noe åpent. Lett ganske mye nå, frustrerende.. Lenke til kommentar
Potetdamen Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Episode 1 av S2 er nå lastet opp av "ZivaDavidIsNr1". Del 1 av S2EP1: http://www.youtube.com/watch?v=dKv4XFS7ONk Endret 6. januar 2010 av geedoo Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Strålende! Takk! Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Episode 1 av S2 er nå lastet opp av "ZivaDavidIsNr1".Del 1 av S2EP1: http://www.youtube.com/watch?v=dKv4XFS7ONk Tjohoo! Lenke til kommentar
vikingkylling Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 (endret) Skal lett se denne serien. Er sesong 1 tilgjengelig på nettet noe sted? Lovlig eller ulovlig? Å last ned en politi-serie ulovlig er jo litt ironisk... Endret 6. januar 2010 av thecrow77 Lenke til kommentar
Solsviken Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Ahh... bra det er kommet på YouTube. Det har vel egentlig TVNorge bare seg selv å takke, siden de ikke fyrer programmet på Maxdome. Lenke til kommentar
zennox Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sitter å ser på sesong 1 nå. Faen så mange dumme folk det fins i landet her. Men faen til underholdning Lenke til kommentar
MB2 Skrevet 6. januar 2010 Del Skrevet 6. januar 2010 Sitter å ser på sesong 1 nå. Faen så mange dumme folk det fins i landet her. Men faen til underholdning Er en utrolig artig serie! Lei meg for at jeg allerde har sett sesong 1... Hehe!! Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Noen som husker hvilken episode hvor denne dopa politimannen i kabul befinner seg i ? Mvh Robert. Lenke til kommentar
ZivaDavid Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Her har du den med han dopa karen: Politiet 2 - Episode 1, del 4 Tenkte å informere om at alle Politiet 2 episodene som har gått på TV ligger på nett nå i tillegg til sesong 1. Men det har dere visst fått med dere allerede =) Alt av Politiet på Youtube Lenke til kommentar
Vegabond Skrevet 7. januar 2010 Del Skrevet 7. januar 2010 Her har du den med han dopa karen: Politiet 2 - Episode 1, del 4 Tenkte å informere om at alle Politiet 2 episodene som har gått på TV ligger på nett nå i tillegg til sesong 1. Men det har dere visst fått med dere allerede =) Alt av Politiet på Youtube Der var han ja, jeg har bare hørt snakk om han, så jeg måtte se det. Har sett alle episodene som du har lastet opp, untatt den. 400 meter og blink, med pistol..... Heh, jeg har ikke så mye peiling på våpen, men lo litt da.... Takk igjen! Mvh Robert. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817324 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 "Å last ned en politi-serie ulovlig er jo litt ironisk" Bæd boys , bæd boys du kommer til å bli eid du kom-mer til å bli kjem-pe-eid Cops rulz-........ Skremmern : "Ja han vart SKIKKELIG eid ja , sjå kor eid han vart.......fyr'n blei jo heilt kvit i trynet sjø......he he" *humrer* Lenke til kommentar
Tee-Zee Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 (endret) Haha. Sitter og ser på S2E2 nå. Var noen som hadde stjålet noen jakker og greier. Måtte le av h*n ene som hadde blitt frastjålet sin. "Det er en sånn dyr filtjakke." Jaok. Er det denne? "Nei, den er nok dyrere enn som så." "Det er en sånn veldig dyr filtjakke. Sort." Eeh. Ja. Endret 10. januar 2010 av Tee-Zee Lenke til kommentar
b00n Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 morsom serie utrolig hvor mange evneveike folk det finnes.. haha Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 10. januar 2010 Del Skrevet 10. januar 2010 "Det er en sånn dyr filtjakke." Jaok. Er det denne? "Nei, den er nok dyrere enn som så." "Det er en sånn veldig dyr filtjakke. Sort." Hahaha, det var genialt, ja. Vil tro hun har et par hundre venninner som kjenner henne igjen og ganske sikkert har latt henne høre det i etterkant. :!: Lenke til kommentar
bedokboi Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 var det bare 5 episoder? Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 22. januar 2010 Del Skrevet 22. januar 2010 Neste kommer vel på tirsdag hvis jeg ikke tar helt feil. Blir nok en god del flere, heldigvis. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå