Fanta4free Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 fikk litt latter kick jeg i gårsdagens epesode når jeg hørte hvor godt miljø de kles tyvene hadde med de i politiet..... også synes jeg det var litt morsomt når de viste klipp fra en gang jeg lurte på hvorfor politiet stoppa på utsiden av den gamle leiligheten min og kjørte helt nede ved vannet.. Lenke til kommentar
Cyberfrog Skrevet 9. desember 2009 Del Skrevet 9. desember 2009 Synes det er litt betenkelig at filmingen potensielt kan gjøre situasjonene verre enn de ville vært uten kamera tilstedet (f.eks. så man tendenser til at enkelte klikket litt i vinkel når de så at det ble filmet). Men det var mer underholdende enn Cops. Mer tragikomisk enn deprimerende, på en måte. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 10. desember 2009 Del Skrevet 10. desember 2009 Fatter ikke hvorfor de ikke filmer i Oslo. Det må da være mye mer action her enn i bygdene rundt omkring? Nei, takke seg til politiradioen. Er mye aktivitet der nå. Lenke til kommentar
Heimdalen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 (endret) begynte å le i dagens episode. Da hu damen som nekta hu hadde kjørt bilennår hu var i beruset tilstand. som gikk fra bensinstasjonen, da hun hadde kjøpt hamburger. å når hu måtte hente lommeboken sin i BILEN som hun ikke hadde kjørt, da de skulle bort til Stasjonen. :!: Endret 22. desember 2009 av -Mannemann Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Hahaha, ja. Priceless. Jeg elsker åssen alle juger og juger sjøl om de VEIT at de er tatt. Lenke til kommentar
Solid Snail Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 å når hu måtte hente lommeboken sin i BILEN som hun ikke hadde kjørt, da de skulle bort til Stasjonen. :!: "Ikke snakk så høyt!" "Æ e fra finnmark, der snakka alle sammen høyt" Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 "Ikke snakk så høyt!""Æ e fra finnmark, der snakka alle sammen høyt" Indeed. :!: Lenke til kommentar
Hansoen Skrevet 22. desember 2009 Del Skrevet 22. desember 2009 Beste idag var definitivt hu dama som hadde fyllekjørt, fantastisk. Lenke til kommentar
slipten Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Jeg synes hu som hadde akkurat fått kjørekortet var det beste. hu kjørte på bensinpumpa, så i veggen og til slutt i veggen igjen. helt utrolig at det går an. Lenke til kommentar
Anonym234 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Må ha tatt feil av gass og brems.. Lenke til kommentar
Inaktiv bruker 2 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 (endret) Ligger sesong 2 på nettet? Episodene som har kommet hittil, altså. Endret 23. desember 2009 av danidic Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Enkelte steder så gjør det visst det. Men etter som jeg har blitt fortalt så ligger det bare på illegale, lukkede trackere der man trenger invite for å bli med. Lenke til kommentar
Olum Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Den ligger sikkert ute i piratbukta snart. Den første ligger jo der. Lenke til kommentar
Vowels Skrevet 23. desember 2009 Del Skrevet 23. desember 2009 Ble faktisk positivt overrasket over dette programmet. Så det for første gang i går. Kjipt at jeg ikke fikk med meg noe av sesong1. Får kanskje ty til ulovlige metoder å skaffe den på Lenke til kommentar
Kontorstol Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Flere som syns de tar litt av med sladdinga? Eneste som ikke er uklart er politiet. Lenke til kommentar
L4r5 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Var vel spesielt på det ene stedet med husbråk. Hvor de også sa det var en kjent addresse. Kan skjønne at de var litt med nøye der. Hu hadde tross alt unger. De skal ikke måtte lide unødig pga. farens vold synes jeg. Lenke til kommentar
1949 Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Cops er mye bedre. Politiet 2 er jo så sladda at det ikke er morsomt. Lenke til kommentar
Lemon Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Jeg syns de syke stemmene gjør det enda bedre, jeg. Ler så jeg griner. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 24. desember 2009 Del Skrevet 24. desember 2009 Liker det uansett, egentlig. Herlig holdning på sivilen fra Trondheim, og hu som tok med seg fyllekjøreren, "æ e fra Finnmark og alle snakke høyt der". Lenke til kommentar
*F* Skrevet 25. desember 2009 Del Skrevet 25. desember 2009 Sladding er bra, er verre med programmer fra USA der dem har 0 resspekt for personvernet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå