Gå til innhold

Politiet 2 på TVNorge

Anbefalte innlegg

det går på tv norge på søndager rundt kl 0:00

Herregud det har du jammen meg helt rett i '!!! takk skal du ha :)

Hadde jeg aldrig luktet siden det er tv 2 som sender den!

tv2 som sender serien? hva snakker du om? :p

Du kan se en ny episode i kveld på TVNorge klokken 20:30. ;)

heh.... ja selvsagt tv norge... hmmm jeg var skikkelig inne på at det var tv 2... merkelig.. synest det var så utrolig rart... sånn er det når eg tror en er skrå sikker... hehe .... ja men som sagt ... jeg jobber i kveld.... :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Plutselig så mange som skulle komme fra Skien da! Rene millionbyen jo :D

Fra spøk til revolver så synes jeg denne serien er veldig interessant. Tror ikke mange var klar over hvordan hverdagen til mange i politiet er, og dette setter søkelyset på nettopp det. Viser også hvor lett rusede folk har for å komme med alvorlige trusler til alle og enhver og ikke eier respekt for fem flate øre.

Man får ofte inntrykk fra diverse forum at politi er noe herk og hører om folk som kommer med en del historier som skal vise hvordan de er overlegne politiet osv, men når man ser på denne serien så sitter man jo og tenker på hvor mange stakkarslige mennesker det finnes i dette landet. Jeg tror ingen vil være stolte over å se seg selv i en slik situasjon på tv.

Håper på mer av dette :)

Lenke til kommentar

Nå vet jeg at et slikt program ikke sier noe om helheten i politiet, men jeg er imponert over hvor flinke de vi ser er. Det er litt morsomt å se hvordan en av personene som ble pågrepet igår skrek "Ikke slå meg!" når han ble ført rolig tilbake med henda på ryggen :p

Beundrer tålmodigheten og fatningen til folk i politiet. Kan ikke være BARE lett. :p

Lenke til kommentar

Mer vrak en den serien der skal man lete lenge etter.. ALT der er jo sladdet.

Slik som i dag (08.12.09) så arresterte politiet, Gullars på heliumrus.

Serien hadde også passet bedre som stumfilm...

Dette er (...) Det er (...) i (...) og (...) Oppfattet.

(...) vi har nå ankommet (...) og vil (...) trenger (...)

Lenke til kommentar
Det hadde selvsagt vært bedre om de la ut fullt navn og addresse på alle folka som ble filmet.

Egentlig ikke.. Men det er mulig med bedre redigering, slik at man slipper de høyst irriterende pipelydene som kommer i annen hver setning. Og hva er det med den der sladden til alle tider? Om man er dum nok til å bryte loven, fortjener man å få portrett bildet sitt i hall of shame. Ikke minst ser jeg absolutt ingen hensikt med å forvrenge stemmene, høres ut som Snipp & Snapp som har dopet seg. Mulig svært morrsomt om man er 12år, ellers blir det irriterende å høre på og det ganske fort. Kort summert så gjør all den pipingen, sladdingen og stemmeforvrengningen det slik at det egentlig ikke er noe hensikt å vise slike serier i Norge.

Kan jo ta et eksempel fra serien Cops. Der får vi heller ikke vite fult navn og adresse på Mister Tyvradd. De har dog i den serien klart å redigere slik at vi slipper den pipelytden til støtt og stadighet.

Mer vrak en den serien der skal man lete lenge etter..

Ingen som tvinger deg til å se på den. Om du ikke har noe mer konstruktiv kritikk enn det ser nok de fleste at du holder deg langt unna denne tråden.

Hvor konstruktiv vil du jeg skal være? Slik som jeg forklarte over, så gjør personvernet her i landet det slik at den type politiserier er bortkastet.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...