Gå til innhold

Politiet 2 på TVNorge

Anbefalte innlegg

politiet2.jpg

POLITIET SESONG 2

Kanal: TVNorge

Sjanger: Dokumentar/fakta

Tid: Tirsdager 20.30

Hva synes dere om dette programet? Selv synnes jeg det er noe av det mest spennende som noen gang har gått på TV. Etter å ha fulgt sesong 1 av politiet nøye, så gledet jeg meg utrolig mye til sesong 2 - og det er jo helt umulig å bli skuffet. Synes det er unikt mulighet til å danne seg et bilde av politiets hverdag og alt de må hanskes med i løpet av en arbeidsdag. Det gjør for meg politiyrket interessant og spennende, noe som jo er med på å rekruttere flere og bedre politier i landet.

Det eneste jeg reagerer på er at de viser fult ut "tystere" og dette kan jo være dumt i forhold til hevn og slike ting. De som er i miljøene som blir filmet kjenner seg nok godt igjen, og man avslører en del selv om det også er en del sladd i serien. Er egentlig litt imponert over at TVNorge har fått dette her til :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Nå har jo sesong 2 allerede begynt da :) Tolker innlegget ditt som at du gleder deg til sesonget starter, hehe. Første episode ble sendt Tirsdag 24. November, altså nå tirsdag som var for noen få timer siden.

Tror det går reprise på søndager. Heldigvis kan jeg se det når jeg vil og når det måtte passe meg. Glemte helt av det i dag, men fikk sett det ut på kvelden.

Lenke til kommentar

Jeg elsket å se på det når det gikk på TV i 2004, dette er så SYKT spennende! I første episode var de i Skien, det er jo 45 min MAX herfra, + i Porsgrunn som er 15-30 min herfra, da er det litt ekstra morsomt! :) Skal følge med på dette!

EDIT: Til han over her, han fyren var hissig, "PRØV å ta av meg underbuksa... PRØV SIER JEG! PRØV! PRØØØØV! JEG SIER PRØØØØV!" xD

Endret av Kimelimm
Lenke til kommentar
Tja. You tell me. :p

ja tell us!

hmm dumt egentlig...det burde jo gått ¨å få tak i det en plass... tv 2 kunne i det minste sendt det i reprise...jakten på kjærligheten, hotel cæsar går i rep som bare det... men ikke denne!!! synd! klarte å si ja til en vakt i kveld og kom ikke på at det var i dag den gikk... så nå stresser jeg opp alle kjente på jakt etter å ta opp.... hååååper det ordner seg! :ermm:

Lenke til kommentar
Det eneste jeg reagerer på er at de viser fult ut "tystere" og dette kan jo være dumt i forhold til hevn og slike ting. De som er i miljøene som blir filmet kjenner seg nok godt igjen, og man avslører en del selv om det også er en del sladd i serien. Er egentlig litt imponert over at TVNorge har fått dette her til :)

Jeg trodde det var lover mot slikt?

Med mindre vedkommende faktisk har godtatt å bli vist på tv.

Men nå har ikke jeg sett serien heller.

Lenke til kommentar
det går i reprise på søndager

å??? hmmm ja da er det jo ikke den største krisen likevel... :)!

Nja ikke på tv2 zebra eller vanlig tv 2 iallefall.... men er det den sisste tv 2 kanalen du mener da eller? husker ikke hva den heter... hmmm det skal jammen ikke være enkelt... !

Lenke til kommentar
det går på tv norge på søndager rundt kl 0:00

Herregud det har du jammen meg helt rett i '!!! takk skal du ha :)

Hadde jeg aldrig luktet siden det er tv 2 som sender den!

tv2 som sender serien? hva snakker du om? :p

Du kan se en ny episode i kveld på TVNorge klokken 20:30. ;)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...