Kranjcar Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Tenkte å kjøpe denne til meg selv i førjulsgave! Men noen her som har erfaringer med den? Eventuelt noen i samme prisklasse som er bedre? Hva med om jeg legger på et par hundre, kan jeg få noen bedre da? Denne koster for øvrig 1599,-. Eller veit dere om et sted der den er billigere? På forhånd takk for svar! Endret 25. november 2009 av Kranjcar Lenke til kommentar
iskya Skrevet 25. november 2009 Del Skrevet 25. november 2009 (endret) Tenkte å kjøpe denne til meg selv i førjulsgave! Men noen her som har erfaringer med den? Eventuelt noen i samme prisklasse som er bedre? Hva med om jeg legger på et par hundre, kan jeg få noen bedre da? Denne koster for øvrig 1599,-. Eller veit dere om et sted der den er billigere? På forhånd takk for svar! Amobil har den inne til testing nå, så forhåpentligvis kommer det en test snart den har nettopp kommet så sikkert derfor det er vanskelig å få erfaringer på den Den koster forøvrig 1499 mange steder, blant annet cdon. Prisguiden eller kelkoo eller dinpris.no er fine å ha Endret 25. november 2009 av muchacha Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå