Gå til innhold

[Løst]Pris på webdesign (og forespørsel)

Anbefalte innlegg

Jeg har nå innsett mine begrensninger og vil gjerne ha nytt design (i alle fall ny struktur) på nettsiden min www.tarald.net Den er rotete og bærer preg av å være hjemmesnekra av en amatør i Dreamweaver. I tillegg skulle jeg gjerne brukt noen av dikta mine på en mer synlig måte. Nå har jeg mista Dreamweaver og ikke holdt meg oppdatert på nye funksjoner og gir opp.

Som forfatter har jeg ikke all verdens penger å bruke på det, men litt. Jeg lurer derfor på hva det vil koste å få gjort det av et firma. Frykter at det blir for dyrt, men er det noen som vet om det dreier seg om titusener eller hundretusener?

Ideelt ville jeg hatt en designer som også har litt peiling på bokbransjen, spesielt poesi, og ideer til markedsføring, men jeg er fullt klar over at man ikke kan få alt. Hvis noen her har lyst til å prøve seg kan vi sikkert bli enige om honorar.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Du må nok ut med en times pris på 400-500 kr, minst. Så tipper rundt 15 000 - 20 000 kr

Han kan få seg en greit designet hjemmeside til en langt lavere pris. Hva med å laste ned templates, TS?

Jeg mente at han kan få en billigere hjemmeside uten å velge templates.

Endret av ACD
Lenke til kommentar

Dersom du skal ha det proft vil det nok koste omlag 20.000-30.000 kroner for en side. Men som nevnt her er det mange templates du kan bruke. Du kan finne de ved å søke litt rundt på google.

Og som ChristianW sier her, så er det også mulig å spørre elever på videregående skoler. Selv er jeg en elev ved Røyken Videregående Skole, og går media der. Hadde jeg kunnet noe mer enn jeg gjør idag, skulle jeg gjerne ha hjulpet deg for en billig penge, men jeg har nok ikke nok kunnskap per i dag.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...