Gå til innhold

Forslag til spillverket artikkel.

Anbefalte innlegg

Har egentlig alltid lurt på hvorfor det ikke finnes en artikkel en gang i uka som det står om siste ukes spill-lanseringer, og spillutstyr for den del. Noe ala det man finner på amobil. Og linux-uken under hw.no. Syntes virkelig dette er noe som mangler. Alltid greit å holde seg oppdatert når det gjelder nye lanseringer her også. En tråd i uken hadde vert fint, for fra mitt ståsted syntes jeg siden til spillverket mangler det helt store, det er etter min mening bare rot og mye dårlige artikkeloverskrifter som man ikke skjønner stort av, dette i seg selv vil ikke være et stort problem om man får en ukentlig tråd med lanseringer og andre store ting som har skjedd siste uken.

Håper dette er noe dere kan gjøre noe med, føler at man under slippdatoer / aktuelle, får litt for lite informasjon. Ved første øyekast får man kun spillnavn. I en eventuell artikkel kunne man skrivi et lite avsnitt som forteller litt om spillet, da det er mye å gå glipp av ved å bla fort igjennom lanseringsguiden.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Jeg har et lite ønske om en artikkel som kan hjelpe meg med å velge det beste alternativet for 2D bilder til 3D modeller program for mine behov/krav. Hadde vært flott med en multi test av noen av disse. Hvor raske de er, om de støtter flere kjerner, hva slags formater de kan lagre de ferdige modellene i, evt. nettbaserte programmer (http://www.photo-to-3d.com/model.html).

Fant en liste der men syns ikke den ga godt med informasjon: http://answers.google.com/answers/threadview?id=316765

PS: jeg har veldig lyst på et program som kan lage en 3D model som jeg kan importere til Hammer (Steam mapping tool).

MVH Thomas :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...