TheGizmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 når du utfører punkt 9: Enter %AppData%\uTorrent into the dialog and hit the OK button Så åpnes en gitt mappe, der skal du legge mappen du pakket ut fra zip filen. Beskrev et for en annen bruker her: https://www.diskusjon.no/index.php?session=...&p=12592245 Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 OK, i den mappen som åpnet seg ligger det 7 filer fra før av. Skal jeg legge alle filer rett i mappen, eller skal jeg bare legge mappen hvor de filene ligger inni mappen? Denne åpnet seg: C:\Documents and Settings\WHS services\Application Data\uTorrent De filene jeg har pakket ut ligger i min mappe som heter WebUI, skal mappen legges i, eller skal jeg ta innholdet å legge inn i mappen sammen med de 7 filene i ......\uTorrent? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Sorry, ga litt feil råd der, sjekket nå. Slik skal det være, du skal kopiere filen inn i mappen, ikke pakke den opp eller noe. Det skal være slik: C:\Documents and Settings\WHS Service\Application Data\uTorrent\WebUI.zip Egen WebUI guide: http://trac.utorrent.com/trac/wiki/HowTo Endret 28. november 2009 av TheGizmo Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 WebUI filen som jeg lastet ned heter : utorrent-webui.2009102513382848.zip, er det denne jeg skal legge i den mappen? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 WebUI filen som jeg lastet ned heter : utorrent-webui.2009102513382848.zip, er det denne jeg skal legge i den mappen? Ja, men døp om filen til webui.zip og så legg den i mappen ja. Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 da ser det slik ut: Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Step 4 pkt 3 får jeg kun feilmelding: Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Ja, det får du nok pga skrivefeilen du har der... Se hvordan du har stavet instsrv.exe på bildet du har der. Korrekt kode å kopiere: "c:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools\instsrv.exe" uTorrent "c:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools\srvany.exe" Endret 28. november 2009 av TheGizmo Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 hvordan kopiere jeg teksten inn i dos? Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Høyreklikk og paste, eller skriv av korrekt eller kopier og lim inn Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Funk aikke med ctrl V, men paste virka, men fikk feilmelding: Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Glemte å legge ved: "tegnet der du skulle kopiere, her er hele. "c:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools\instsrv.exe" uTorrent "c:\Program Files\Windows Resource Kits\Tools\srvany.exe" Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Ser bra ut foreløpig: Her var den: Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Godt, resten er jo veldig rett frem Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Fikk denne til slutt: Skal restarte nå. Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 28. november 2009 Forfatter Del Skrevet 28. november 2009 Da kan det se ut som jeg er i havn: Jeg kan benytte uTorrent både på server og hoved PC? Porten jeg valgte var den samme jeg hadde satt i uTorrent innstillinger, det var nok riktig...? Kan jeg acesse denne utenifra mitt hjemmenettverk også? Samt at jeg kan tilføre torrenter utenifra til uTorrent? Mener jeg har blitt fortalt man kan sende/legge torrentfila i mappe som blir sjekket, for så å legge seg automatiski uTorrent, det hadde vært topp!¡ Forøvrig, THX a lot! Lenke til kommentar
TheGizmo Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Da kan det se ut som jeg er i havn: 1:Jeg kan benytte uTorrent både på server og hoved PC? 2:Porten jeg valgte var den samme jeg hadde satt i uTorrent innstillinger, det var nok riktig...? 3:Kan jeg acesse denne utenifra mitt hjemmenettverk også? 4:Samt at jeg kan tilføre torrenter utenifra til uTorrent? 5:Mener jeg har blitt fortalt man kan sende/legge torrentfila i mappe som blir sjekket, for så å legge seg automatiski uTorrent, det hadde vært topp!¡ Forøvrig, THX a lot! 1: Ja, forutsatt at de har forskjellige portnummer og at router er konfigurert for det. 2: Funker det ja 3: Ja, hvis du åpner i router. Beste du kan se etter er å aktivere UPnP så vil alle porter til utorrent sette seg automatisk og da virker de eksternt via din ip eller domene som man får via MS, alla http://dinserver.homeserver.com:/dittportnummer/gui 4: Stemmer, via mappeikonet på websiden kan du laste opp fil, eller linke til der hvor torrentfila er på en nettside. 5: På gui nettsiden, klikk på ikonet til høyre for stopp firkanten(egenskaper) velg mapper og se nederst på: Automatisk last .torrent filer fra: Der setter du mappe alla: \\SERVERNAVN\SHARE FOLDER NAVN\MAPPENAVN Feks hos meg: \\MYSERVERNAME\Public\Torrenttrigger Sett gjerne hake på at den skal slette torrenter også, så fjernes de automatisk. Router må du nok seile egen sjø på for å konfigurer om du er usikker, men sjekk via: http://portforward.com/ for å finne din router om du er usikker. Bare hyggelig Endret 28. november 2009 av TheGizmo Lenke til kommentar
Kjusern Skrevet 30. november 2009 Forfatter Del Skrevet 30. november 2009 Og da var denne oppgradert til 2MB Ram som beskrevet i signaturen til TheGizmo: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå