EivindS_ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 (endret) Hmm, det er ikke noen driver fra Nvidia til bærbar. Modda stasjonær driver eller? Prøv 186.86 eller betadriveren 195.55. Jeg bruker sistnevnte og den fungerer veldig, selv om den er betadriver. EDIT: 195.55, ikke 35. Endret 28. november 2009 av EivindS_ Lenke til kommentar
findon Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Har vært helt fantastisk å følge med på denne tråden Nesten epic Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 28. november 2009 Del Skrevet 28. november 2009 Hehe, ja det kan jeg tro Hvem er du enig da? =) Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 (endret) Hehe, ja det kan jeg tro Hvem er du enig da? =) Åååå vær så snill å være enig med meg "EivindS" for det betyr så mye for meg og topic for tråden Endret 29. november 2009 av Jada-jada Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Haha. Jeg vet jeg har rett. Håper bare ingen tror på det sprøytet du kommer med. Ville jo vært flaut å tapt noe mot en som deg. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Haha. Jeg vet jeg har rett. Håper bare ingen tror på det sprøytet du kommer med. Ville jo vært flaut å tapt noe mot en som deg. Du får lage en vote da vettu guttevalp og se om noen elsker deg her inne :!: Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Jeg bryr meg fint lite om sånt. Jeg syns du skal slutte å poste med mindre du poster en benchmarks med screenshots og hele pakka som har blitt nevnt tidligere. Lenke til kommentar
Jada-jada Skrevet 29. november 2009 Forfatter Del Skrevet 29. november 2009 Jeg bryr meg fint lite om sånt. Jeg syns du skal slutte å poste med mindre du poster en benchmarks med screenshots og hele pakka som har blitt nevnt tidligere. Tja det har vel ikke du heller gjort og hvorfor inni H skulle jeg gjøre noe for deg? Du er bra dum gitt. God natt Lenke til kommentar
EivindS_ Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Du slutter aldri å overraske For det første, dette er din tråd. For det andre, den skulle handle om hvordan ATI4650 kjører crysis, altså benchmarks med bilder er nødvendig(bildene er nødvendig pga din lave troverdighet). For det tredje, jeg har en annen hardware, men har postet benchmark (også i modern warfare2-tråden) dog uten bilde, men mer enn du har fått til forde. Jeg er langt ifra dum, men jeg er dum som gidder dette. Lenke til kommentar
DonJuan. Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Uff, Jada-jada. Du er så full av pisspreik... Nå lager du en helt ny tråd for å bevise at kortet ditt faktisk drar Crysis så bra som du sier det gjør, men den eneste som kan underbygge denne påstanden er en kar som har trikset med resultatet. Lenke til kommentar
Alastor Skrevet 29. november 2009 Del Skrevet 29. november 2009 Tråden stenges etter ønske fra trådstarter. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg